6 Ekim 2014 Pazartesi

Rimel

Merhabalar!
Bugün sizlere kullandığım, memnun kaldığım ve hayvan deneyi yapmayan iki rimeli tanıtacağım. :)


İlk tanıtacağım rimel solda gördüğünüz turuncu rekli olan Beyu 'nun bir rimeli. Hassas gözler için olduğunu, organik olduğunu söyledi aldığım yerdeki bayan. Hayvan deneyi yapmayan bir marka olduğunu bildiğim için kaçırmadan aldım ben de. :)
Kirpiklerimi daha dolgun gösteriyor. Çok beğendim gerçekten. Tek şikayet edebileceğim yanı minik topaklar bırakıyor sanki kirpiklerimde, ama dolgunlaştırdığı ve biraz daha uzun gösterdiğini düşünüyorum bu yüzden de pek şikayetçi olamayacağım bu durumdan. Öyle aşırı göze batan bir tarafı da yok zaten.

Diğeri ise internette araştırıp hayvan deneyi yapmadığını öğrendiğim, sonra da çıkıp kozmetikçileri dolaşıp bulduğum bir marka olan Sheida. Bu markanın sürmeleri de var, çok ilgimi çekti onlar da alıp denemeyi düşünüyorum en kısa zamanda. Bu rimel de güzel, Beyu kadar olmasa da o da hacim kazandırıyor diyebilirim. Çok yoğun bir yapısı var yalnız, bu yüzden sürerken oraya buraya bulaştırma ihtimaliniz çok fazla. Nitekim ben biraz önce size göstermek için sürerken her yere bulaştırdım sizlerin de görebileceği üzere. :) Bir de kirpiklerim sanki birbirine yapışıyor gibi bir his uyandırıyor bende. O yüzden bundan sonra ilk tercihim Beyu olacak diyebilirim.

Soldaki gözümde Beyu, sağdaki gözümde Sheida var.

Beyu beauty queen volume mascara. Almanyada üretiliyor. Kozmetikçilerde bulabilirsiniz. Fiyatı 27TL.

Sheida MYscara All In One. Yerli malı. Nural Dış Tic.Ltd.Şti. tarafından üretiliyor. Kozmetikçilerde bulabilirsiniz. Ayrıca internet siteleri üzerinden online satış da yapıyorlar. Oradan da satın alabilirsiniz. Fiyatı da gayet uygun 17.50TL.
http://www.sheidakozmetik.com/myscara_141

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Lütfen öneride bulunmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın. İnstagram hesabım "bakimliginepig" beni oradan da takip edebilirsiniz. Kendinize iyi bakın. Sevgiyle kalın! :)

(Beyu ve Sheida markaları PETA'nın yayınlamış olduğu listede yer almıyor. Ancak firmaların kendi internet sitelerinde hayvanlar üzerinde hiç bir deney yapmadıklarını belirtiyorlar.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)