7 Ekim 2014 Salı

Flormar'ın Kaş Farı

Önemli güncelleme: Flormar'ın %51'lik hissesini 2012 yılında Yves Rocher'ın satın almış olduğunu öğrendim. Flormar kendisi deney yapmıyor olsa bile, Yves Rocher Çin pazarında olan bir firma. Bu demek oluyor ki Yves Rocher kendisi deney yapmasa bile Çin'de ürünlerinin denenmesine izin veriyor.(2014 yazından sonra Çin Hükümeti bu zorunluluğu kaldırdı.) Ancak bu konuda Flormar'ı suçlu görmeyip hala deney yapmadığı için ondan alışveriş yapmaya devam edenler de var, dolaylı yoldan da olsa parasının deney yapan firmalara ulaşmasını istemeyip almayı bırakanlar da var. Bu kişisel bir tercih. Benim ilk tercihim %100 hem kendisi hem üst firması cruelty free olan ürünler olmakla birlikte, flormarı da sonraki alternatiflerim arasında tercih edebilirim.


Merhabalar! :)

Bugün sizlere Flormar'ın kaş farını tanıtacağım. "Ne tanıtsam, ne tanıtsam?" diye bütün gün düşünüyorum açıkçası. Elimdeki ürünler arasında hayvan deneyi yapmayan markalar o kadar az ki.
Bu konuda bilinçlenmeden, bilgi sahibi olmadan önce almıştım deney yapan markaların ürünlerini. Bir an önce onları bitirip deney yapan ürünlerden arındırmak istiyorum makyaj malzemelerimi. O yüzden de yeni ürün almaya yönelemedim şu sıralar. Yeni ürün almadan önce hem kendim hem sizler için deney yapmayan markaların listesini oluşturup yayınlamayı düşünüyorum. O listeyi yanıma alıp alışverişe çıkmak ürün seçerken benim için büyük rahatlık olacaktır zaten.
(Flormar PETA'nın yayınlamış olduğu listede yer almıyor, tavşan logosu yok. Firmaya atılan mail sonucu hayvanlar üzerinde deney yapmadıkları öğrenildi. Ancak 2012 yılında Flormar'ın %51 hissesini Yves Rocher satın aldı. Yves Rocher Çin pazarındaki firmalardan bir tanesi. O yüzden artık Flormar ürünleri ilk tercihlerim arasında yer almayabilir. )





Gelelim asıl konumuza. :)
Flormar'ın kaş farını uzun zamandır kullanıyorum. Benim kaş rengime uyan ürünü fotoğrafta görüldüğü üzere EB03 Brown. Memnun olmasına memnunum. Kaşlarımdaki boşlukları gayet güzel dolduruyor. Hatta satıcılardan duyduğum bir rivayete göre, kaş kalemi kaşları dökermiş ama kaş farı dökmezmiş. Ne kadar doğru bilemem. İkisini de kullandım, bir fark göremedim. Yalnız şöyle bir durum var ki, ayarı kaçırmamak lazım kaş farı kullanırken. Hatta fotoğrafta belli olsun diye ayarı kaçırmış olan halimle karşı karşıyasınız aşağıda. Aman siz bu hataya düşmeyin. :))






Öncesi :)

Sonrasıııı :P
Evet! Tam da görmüş olduğunuz gibi bakakaldım kaşlarıma aynada! :) "Aman yarabbi kaş kız olduuummmm" deyip kaldım öylece. :)) O yüzden bu önemli uyarımı dikkate alıp eser miktarda kullanırsanız sizler de benim gibi bu üründen memnun kalırsınız diye düşünüyorum.
Ürünü hemen hemen her AVMde bulabilirsiniz zaten, onun dışında kozmetikçilerde de mevcut. Aynı zamanda kendi internet sitesi üzerinden de satışa sunuluyor. İnternet sitesinde fiyatı 13TL.
http://www.flormar.com.tr/control/product/~category_id=1200-c/~pcategory=1000/~product_id=W0212058?cmSrc=Category

Yazımı okuma zahmetine katlandığınız için sizlere çoook çok teşekkür ediyorum. Bundan sonraki yazılarımın ağırlıkla hangi konuları içermesini istediğinizi sağ tarafta görmüş olduğunuz ankette işaretlerseniz o doğrultuda yazılarıma devam edebilirim. Kendinize iyi bakın! :))

İnstagram: http://instagram.com/bakimliginepig
Twitter: https://twitter.com/bakimliginepig

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)