22 Ekim 2014 Çarşamba

Eyüp Sabri Tuncer

Merhabalar! :)

Bugün de sizlere Eyüp Sabri Tuncer'in beğenerek kullandığım el ve vücut losyonundan bahsetmek istiyorum.



Yine oturdum araştırdım. Bakalım Eyüp Sabri Tuncer deney yapıyor mu, yapmıyor mu?
Ulaştığım sonuç yapmadığı. Buraya tıklayarak sizler de baktığım blogda yayınlanan, firmadan gelen cevabı okuyabilirsiniz. :)

Balıkesir'li olduğum için, malum zeytin memleketi, zeytinyağının faydalarından yararlanma eğilimim de bir hayli fazla. Böyle zeytinyağlı kremler de çok hoşuma gider her zaman. Yine çantamda taşıdığım krem de dalan'ın küçük zeytinyağlı kremi. Zeytinyağlı sabundan, kreme her şeyi bayıla bayıla kullanıyorum. Yemekler desen zaten zeytinyağından başka yağ kullanmamaya özen gösteriyorum.  İçim dışım zeytinyağı anlayacağınız.

Onun dışında ürünün paraben içermemesi de bir diğer artısı.


Kokusu çok güzel bence. Öyle ağır bir parfümü yok. Sabun gibi kokuyor demeyeyim de temiz temiz kokuyor işte. :)

Elimde yağlı yağlı, vıcık vıcık bir his kesinlikle bırakmıyor sürdükten sonra. Gayet güzel emiliyor. Öyle vıcık vıcık kremleri hiç de sevemedim zaten. Yatmadan önce belki sürerim sürersem bitirmek için. Kısacası bir kremin öyle vıcık vıcık olmaması çok önem verdiğim, aradığım, kremde olmazsa olmaz dediğim özellik. Bu üründe de aradığımı buldum diyebilirim. :)

Sonuç olarak ben kullanıyorum, memnunum. Eğer sizler de almayı, kullanmayı düşünürseniz tavsiye edebileceğim bir ürün.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Lütfen sağ üst köşede "Takip Et" kısmından beni takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize ve ellerinize iyi bakın! Hoşçakalın! :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)