7 Ekim 2014 Salı

Morfose Argan Yağı

Merhabalar! :)

Bugünkü yazımda sizlere Morfose'un argan yağından bahsedeceğim. Eminim hepimiz duymuşuzdur, kullanmışızdır herhangi bir marka argan yağı saçlarımız için.

Bu ürünü tercih etme sebebim tabi ki hayvanlar üzerinde deney yapmıyor olması
. Daha doğrusu aynı markanın saç spreyinde tavşan logosu olduğunu ve markanın hayvan deneyleri yapmadığını okumuştum. Ben de bu markanın argan yağını bulunca hayvan deneyleri yapmadığını bildiğim için aldım. Bir kaç yerde yine spreyleriyle ilgili hayvan deneyleri yapmadığı yazıyor. Bir marka hayvan deneyi yapmıyorsa yapmıyordur dedim, aldım ve kullanıyorum.


Fotoğrafta da gördüğünüz gibi hala dopdolu, çok çok uzun bir süredir kullanmıyorum. Ancak azar azar kullandığım için de uzun süre gidecek gibi duruyor. 100ml'lik bir şişesi var. Kullandığım kadarıyla bu üründen memnun kaldım. Bittiğinde yine almayı düşünüyorum. Hafif ve hoş bir parfüm kokusu var. İnsanı rahatsız etmiyor. Saçlarım çok çabuk kırılıyor ve sürekli kırıklarını aldırmak zorunda kalıyorum, haliyle saçlarımı uzatamıyorum. Kırıkları önlemek amacıyla kullandığım bir ürün. Saçlarım daha rahat açılıyor kullandığımda, daha yumuşak oluyor. Denemenizi önerebileceğim bir ürün.

Kullandığım diğer saç ürünleri hayvan deneyleri konusunda bilinçlenmeden önce almış olduğum, hayvan deneyleri yapan ve hala bitirmeye çalıştığım, bitirdiğimde de bir daha asla almayacağım ürünler. Bir başka yazımda kullandığım ürünler bittiğinde hangi marka şampuan, saç kremi, sıvı saç kremi ve onarıcı serum alacağımı sizlerle paylaşacağım. Öncelikle güzel bir araştırma yapmak istiyorum, hayvan deneyi yapmayan markalarla ilgili ve kullananların memnuniyetiyle ilgili. O ürünleri aldığımda da mutlaka sizlerle paylaşacağım.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın! :)

İnstagram: http://instagram.com/bakimliginepig
Twitter: https://twitter.com/bakimliginepig

Lily'den sevgiler! ^_^

2 yorum:

  1. Morfose markası kesin olarak cruelty-free mi acaba? Peta listesinde bulamadım. Sütlü köpüğünü çok merak ediyorum ama Urban Care de ona benzer bir ürün çıkardı. Eğer cruelty-free değilse Urban Care' den almayı tercih ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendilerine mail atıp sorduğumda bana cruelty free olduklarına dair geri dönüş yapmışlardı. Morfose'dan gelen sevindirici cevap yazımda maile ait görseli bulabilirsiniz. Sevgiler :) ♥

      http://bakimliginepig.blogspot.com.tr/2014/11/morfosedan-gelen-sevindirici-cevap.html

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)