12 Ekim 2014 Pazar

Gratis alışverişim :)

Merhabalar! :)
Aslına bakarsanız bugün alışveriş için pek vaktim yoktu ama siz değerli takipçilerim için gördüğünüz üzere Gratis'e gitmiş bulundum. :)

Aslına bakarsanız önceki yazılarımda da dediğim gibi daha önceden hayvan deneyleri konusunda bilgim yoktu ve fazlaca kozmetik alışverişi yapmıştım. Bu ürünlerin dördüne de ihtiyacım yoktu açıkçası
, elimin altında çeşitlilik olması açısından iyi olabilir belki benim için. Hayvan deneyi yapmayan markaların ürünlerini tanıtmak isteyip de elimdeki markaların tümünün hayvan deneyi yapması gibi bir sıkıntı yaşıyordum. Bu ürünleri almamın asıl nedeni de hayvan deneyi yapmayan bir şeyler kullanıp size tanıtabilmek.

Bugün 4 tane yeni ürün aldım. Birincisi wet n wild'in üçlü farı E381B Sweet As Candy. Farın renkleri doğal tonlarda. Ben fazla abartılı makyaj yapmayı seven biri biri değilim. Tam da benim renklerim dedim gördüğüm gibi ve hemen kaptım. :) Farın fiyatı 14.50TL.

Aldığım ikinci ürün yine wet n wild'ın likit concealerı, E812A Ligt. Aslına bakarsanız çok da açık tenli biri değilim. Neden bu rengi aldığım konusunda hiç bir fikrim yok. Göz altlarımda çok açık durursa ben de highlighter olarak kullanırım. :) Fiyatı 11.75TL.

Wet n wild PETA'nın hayvan deneyi yapmayan markalar listesinde yer alıyor. O yüzden özellikle bu ürünleri tercih ettim.



Aldığım üçüncü ürün the Balm'ın the body builder maskarası. Fiyatı 17.45TL. Bu üründe indirim vardı. Aslında the Balm PETA'nın listesinde yer almıyor, ama hayvan deneyleri yapmadıklarını söylüyorlar. Ben de kullananların çoğu memnun olduğu için ve firmanın sözüne güvendiğim için the Balm'a bir şans vermek istedim. :)

Aldığım son ürün de the Balm'ın Ima Goodkisser ruju. Rengi Çok tatlı, tam benim kullandığım tonlarda. Fiyatı 17.75TL. Rujda da indirim vardı. :)


Alışverişim toplamda 61.45TL tuttu. Bayram indirimlerini kaçırdığım için çok pişmanım aslına bakarsanız. İndirim döneminde denk gelse şuan size daha fazla ürün tanıtıyor olabilirdim belki. :(

Bir de Gratis'de wet n wild ürünlerinden 25TL ve üzeri alışveriş yaptığınızda Anne Taintor çanta hediyesi var. :)

O da fotoğrafta gördüğünüz gibi. İçine biten ürünlerimi koyup size bir "bitenler" yazısı mı hazırlasam diyorum. :)

Yazımı okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim. Lütfen sağ üst köşede "Takip Et" bölümünden blogumu takip etmeyi unutmayın. :)

Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın! :)

Lily kucağımda keyif yaparken :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)