18 Ekim 2014 Cumartesi

Cruelty free ürün keşfettim! :)

Merhabalar!! :)

Biraz önce kullanmadığım makyaj malzemelerim arasında işe yarayan bir şeyler var mı diye bakarken yaklaşık 3 yıl önce annemin bana aldığı bir far paleti gözüme çarptı. Bir de baktım ki ne göreyim, arkasında tavşan logosu var! :)


Aslına bakarsanız annem bu paleti bana verdiğinde pek beğenerek almamıştım, normalde kullandığım tonlarda olduğu için şans verip kullandım tabi. Şikayetçi de değilim güzel ürün. Catherine Arley marka bir far paleti. Annemin dediğine göre eskiden beri olan iyi bir markaymış. www.alfar.com.tr adresinden siz de bakabilirsiniz firmanın sitesine.

Kullanmadıklarım arasından çıktığı için biraz
 kirli artık kusura bakmayın, hak ettiği
ilgi ve şevkati göremedi bugüne kadar :)


Ayrıca firmanın sitesinde hayvan deneyi yapmadıkları da yazıyor. Tavşan logosu bulundurmasının yanında sitesinde de özellikle belirtmesi hoşuma gitti. :)
Deney yapmadıklarını belirten sayfalarının bağlantısı: http://www.alfar.com.tr/arge.aspx

Gördüğünüz gibi en solda tavşan logosu var :)

Şansıma 60ay kullanma süresi var, yani 5 senede bozuluyor. 1-2 senesi daha var. Tekrar kullanmaya başlayabilirim bu paleti. :)

İnternet sitelerinden ürünlerini inceledim. Fiyatları çok çok çok uygun. Online satış yaptıkları siteler:
http://catherinearley.com/
http://elitecosmetic.com/

Fark ettim de hayvan deneylerinin yanı sıra "uygun fiyatlı kozmetikle ev ekonomisi" konulu yazılar yazmaya başlasam duruma daha uygun olacak. Tanıttığım markaların çoğu uygun fiyatlı ürünler. Öyle mi denk geldi yoksa ben mi çok beleşçiyim bilemiyorum. Her neyse ev ekonomisi iyidir. :))

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler. Sağ üstte "Takip Et" kısmından beni takip etmeyi unutmayın. Kendinize iyi bakın. Sevgiyle kalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)