16 Ekim 2014 Perşembe

GoldenRose Rujları Hakkında

Merhabalar! :)
Bugün sizlere çok beğenerek kullandığım ve fiyatlarıyla da cebinizin dostu olan Golden Rose markasının rujlarından bahsetmek istiyorum. :)

Kullandığım diğer bütün rujların deney yaptığını öğrendiğimde büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Golden Rose'un 207 numaralı Perfect Shine rujunu zaten kullanıyordum (rujun halinden de belli :) ) ve markanın (atılan mailler sonucu) deney yapmadığını öğrendiğimde, memnun da olduğum için gidip markanın diğer rujlarından da aldım.



Golden Rose'un fiyatı çok uygun. Ayrıca kalitesinin kullandığım diğer markalardan aşağı kalır bir yanını göremedim açıkçası. Fiyatına göre gayet kaliteli, beklentilerimi karşılıyor. Kalıcılığı yine beklentilerimi karşılayan seviyelerde.


Daha çok doğal tonları kullanmayı seviyorum. Onun dışında arada bir koyu tonları kullandığım da oluyor, kıyafetime veya gideceğim yere göre. Elimdeki diğer (deney yapan) rujlar bittiğinde gidip Golden Rose'dan kucak dolusu ruj alma planım var. :)

Onun dışında deney yapmayan markaların rujlarını da deneyip sizlere tanıtmayı ihmal etmeyeceğim tabi ki, tek markaya bağlanıp kalmak olmaz. :)

Eğer hala Golden Rose'u denemediyseniz mutlaka deneyin derim. Ben gerek fiyatından, gerek kalitesinden gayet memnunum. Deney yapmıyor olması da beni cezbeden en önemli özelliği. Onun dışında Flormar, wet n wild, the Balm deneyip tanıtacağım rujlar arasında ilk 3 markayı oluşturuyor. Önümüzdeki haftalarda onlarla ilgili de yeni yazılarımı görebilirsiniz. Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Lütfen sağ üstte "Takip Et" kısmından beni takip etmeyi unutmayın. Kendinize iyi bakın. Bakımlı günler! :))

Golden Rose'un 73 Numaralı rujunu kallandığım bir makyajım.
Taa kaç saat sonra eve döndüğümde gördüğünüz gibi hala kalıcılığını koruyor. :)

2 yorum:

  1. golden rose'un cruelty free olmasına sevindim, ben de seviyorum rujlarını çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cruelty free olmasına en sevindiğim markalardan biri benim de :)

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)