21 Ekim 2014 Salı

Kil Maskesi

Herkese merhaba! :)

Bugün biraz da cilt bakımı hakkında yazmak istedim. Doğal bakım yöntemlerini, aktardan alınan maskeleri vs. çok seviyorum. Geçen yıl da yine evdeki mevcut malzemelerle hazırlanabilen bir cilt maskesi uyguluyordum, çok memnun kalmıştım. İlerleyen günlerde onun tarifini de paylaşmak istiyorum sizlerle.


Çok sevdiğim bir arkadaşımın önerisiyle aktardan kil maskesi aldım. Bu arada Gizemcim okuyorsan öpüyorum tatlım. :* :)))
Gizem kullanıp memnun kaldığını, cildine en iyi gelen maskenin kil maskesi olduğunu söyledi. Aktarda kil maskelerini görünce aklıma geldi, ben de alıp deneyeyim dedim. T bölgemde dönemsel olarak sivilce sorunu yaşıyorum, o yüzden işe yarayacağını düşünerek aldım.



Bu maskenin farklı farklı versiyonları var. Sadece toz halinde kil de satılıyor, o da suyla falan karıştırılıp kullanılıyor herhalde. Benim aldığım krem kıvamında bir maske. İçinde melisa yağı, havuç yağı, kayısı yağı, limon yağı, papatya yağı, defne öz suyu ve kil var. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 10TL.

Haftada 1 kez uygulamaya çalışıyorum. Göz çevrem haricinde yüzüme yayıyorum maskeyi ve kurumasını bekliyorum. Yalnız kururken çok geriyor yüzümü, çatlaklar oluşuyor maskede gerginlikten dolayı.


Benim de yüzümü gözümü oynatmadan duramamam etkili oluyordur belki bunda, bilemiyorum. :)
Fotoğrafta gördüğünüz gibi oluyor. Maske kuruduğunda ılık suyla yüzümü yıkıyorum, cildim yumuşacık oluyor. Bebek cildine dokunur gibi hissediyorum maskeyi yıkadıktan sonra yanaklarıma dokunurken, harika bir his. :)

Yalnız sivilcelerime kesin bir çözüm olup olmadığı konusunda kararsızım. Biraz daha kullanıp öyle yorum yapsam daha iyi olacak sanırım. Çünkü hala T bölgemde küçük küçük sivilceler çıkmaya devam ediyor. Bakalım ilerleyen günler ne gösterecek.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler. Lütfen sağ üst köşedeki "Takip Et" bölümünden blogumu takip etmeyi unutmayın! Ayrıca yine sağ tarafta sosyal medya hesaplarım da mevcut. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın! :)

(Üretici firmanın hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığı hakkında bir bilgim yok. Firmaya günler öncesinden e-mail attığım ve cevap alamadığım için bu konuda sizlere bir bilgi veremiyorum. Sizler de kil maskesi alacaksanız aktarlarda aynı markanın veya farklı markaların kil maskelerini bulabilirsiniz. Özellikle deney yapmayan bir firmanın ürettiği kil maskesi var mı bilmiyorum, yine aktarlara sorabilirsiniz. :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)