14 Ekim 2014 Salı

GoldenRose Alışverişim

Aslında bu alışverişi yapalı uzun bir süre oluyor. Alışverişi yaptığım gün aldığım ürünlerin fotoğrafını çekip koydum, bir kaç şey yazdım falan filan. Yayınlanmadan kalmıştı öyle.
Bugün ne yazsam, ne yazsam diye düşünürken fark ettim ve daha geç olmadan yayınlamaya karar verdim.

Bu ürünleri mutfak alışverişi sırasında bir marketten aldım. Mutfak alışverişi diye evden çıkıp kozmetik ürünler alarak eve dönen genç kız, işte o benim. :)


Aldığım ilk ürün 01 numaralı stick concealer. Fişi attığım için fiyatları hakkında net bir bilgi veremiyorum. Ancak bilindiği gibi Golden Rose'un fiyatları çok çok uygun ve neredeyse kozmetik ürün bulabileceğiniz her yerde satılıyor.
Henüz çok fazla kullanamadım bir kaç kez daha kullanıp ürün hakkında öyle yorum yapsam daha doğru olur. :)


Gelelim aldığım ikinci ürün olan diplinera. Kullanımı oldukça rahat bence. Kalıcılığı konusuna gelince, çok uzun süre kalıcı olduğunu düşünmüyorum. Akşam eve döndüğümde evet gözümde hala dipliner var, evet sınırları belli ama rengi hala simsiyah değil.

Yeni aldığım ürünlerle yaptığım makyajım :)
Aldığım üçüncü ürün Mega Volume&Lenght City Style Mascara. Ürünü çok fazla kullanma fırsatı bulamadım, biraz daha kullanıp ürün hakkında öyle yorumda bulunacağım.

Aldığım dördüncü ürün ise Golden Rose'un Perfect Shine Lipstick 240 numaralı ruju.

Perfect Shine Lipstick 240

Rujun rengi çok hoşuma gitti. Kullanmayı sevdiğim tonlarda. Ayrıca Golden Rose'un rujlarını fiyatına göre çok çok kaliteli ve güzel buluyorum. Golden Rose rujları hakkında da bir yazı hazırlamayı düşünüyorum hatta önümüzdeki günlerde.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Lütfen beni takip etmeyi unutmayın! :)


(Hayvanlar üzerinde deney yapmadıkları firmaya atılan e-mail ile öğrenildi.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)