19 Ekim 2014 Pazar

Nivea

Güncelleme: Nivea'nın Çin'de satış yaptığını bu yazımı yazdıktan sonra öğrendim. 2014 yazı sonrası Çin Hükümeti deney zorunluluğunu kaldırdığı için deney yapılıp yapılmadığı hakkında kesin bir bilgiye ulaşmak mümkün değil, yapılıyor da olabilir yapılmıyor da olabilir, şuan Nivea'nın sözüne güvenmekten başka çaremiz yok gibi duruyor.

Merhabalar!:)

Bugünkü yazımda da Nivea markasını inceleyeceğiz. :)

Nivea'nın hayvan deneyi yapıp yapmadığı çok da kesin ve net çizgilerle belli değildi daha önceden yaptığım araştırmalarda.
Bugün tekrar araştırmak istedim. Çünkü makyaj temizleyicim nivea ve bitti malesef. Eğer deney yapmıyorsa tekrar almayı düşünebilirim diye oturdum araştırdım. Nivea'nın göz makyaj temizleyicisini çoktan bitirmiştim hatta ama deney yapıp yapmadığını kafamda kesinleştiremediğim için gidip almamıştım. Elimde Flormar'ın çift fazlı göz makyaj temizleyicisi de vardı, onu kullanırım diye düşündüm öyle de yaptım.

Araştırdığım sitelerden Nivea hakkında net bir bilgi edinememiştim geçen sefer. Bugün firmanın kendi cevaplarını gördüğümde kısmen ikna oldum diyebilirim.


Onun dışında bir de verdiğim bağlantıdaki blogda firmadan gelen e-mail mevcut.


Bunları gördükten sonra, Nivea almayı bırakarak ona haksızlık etmişim gibi bir hisse kapıldım açıkçası.

Güncelleme: Nivea'nın Çin'de satış yaptığını bu yazımı yazdıktan sonra öğrendim. 2014 yazı sonrası Çin Hükümeti deney zorunluluğunu kaldırdığı için deney yapılıp yapılmadığı hakkında kesin bir bilgiye ulaşmak mümkün değil, yapılıyor da olabilir yapılmıyor da olabilir, şuan Nivea'nın sözüne güvenmekten başka çaremiz yok gibi duruyor.

Bundan sonra tabi ki ilk tercihim PETA'nın, BUAV'ın listelerinde yer alan ve tavşan logosu taşıyan ürünler olacak. Çünkü şöyle bir durum var maili okuyup anladığım kadarıyla ham maddeleri hayvanlar üzerinde test edilmiş olabilir. Bu konuyu daha detaylı araştırıp, hiiiççç bir markanın ürününü bulamayıp bakımsızlıktan ölme derecesine gelirsem Nivea'yı o noktada tercih etmeyi düşünüyorum. :)


Şuan elimde olan Nivea ürünleri bunlar. Makyaj temizleme sütü bitti. Gerçi şuan "hayvan deneyi yapan" başka bir markanın makyaj temizleyicisini kullanıyorum, elimde o da vardı bitsin istedim. O bittiğinde aynısından bir daha almayacağım.

Canlandırıcı toniğinden memnunum. Çok da fazla kullanmıyorum gerçi. Makyaj sütüm ve ondan önce şuan çöpte bir yerlerde olan göz makyaj temizleyicim bitmesine rağmen tonik hala yarıda gördüğünüz gibi.

Diğer bir kullandığım ürün Nivea'nın doğal ferahlık veren deodorantı. Bu koku çok hoşuma gidiyor. Ne alakası var bilmiyorum ama kokuyu alınca beynimde "temiz" diye bir sinyal yanıyor sanki. Temizlikle bu koku arasında beynimde bir sinaps oluşturmuşum zamanında. :) Onun dışında Alüminyum içermiyor olması ve pudrasız olması sevdiğim özellikleri.

Görmüş olduğunuz büyük kutu Nivea'nın yağlı kremi. Herkes bilir zaten hayatının belli bir döneminde kullanmışlığı olduğunu düşünüyorum çoğu kişinin. :) Annem neresinde bir yara,bere,sertlik,kabuk olsa bu kremi kullanır.

O miniminnacık olan da göz çevresindeki morluklar için bir krem. Son kullanma tarihi geçti artık ama o minnoş kutu çok hoşuma gittiği için atmaya kıyamıyorum. O artık benim için bir göz kremi değil, el kremi. :) Biten ürünlerin kaplarını kullanmaya bayılıyorum. Bununla ilgili de bir "doğal bakım" yazısı hazırlamayı düşünüyorum. Çok çok güzel bakımlar keşfettim bu aralar. Biten ürünlerimin kaplarını kullanıyorum bunları hazırlamak ve saklamak için. Önümüzdeki haftalarda belki bu konu üzerine yazılmış bir yazı da görebilirsiniz.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Lütfen sağ üst köşedeki "Takip Et" kısmından blogumu takip etmeyi, aynı zamanda instagram ve twitter'dan da beni takip etmeyi unutmayın! Kendinize iyi bakın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! :))

2 yorum:

  1. Merhaba tatlım!!! ben Nivea hastasıyımmm yazın süper o küçük kremi çok seviyorum

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)