5 Ekim 2014 Pazar

Lily ile sizin için oje seçtik! :)

    Merhabalar! :)

    Bugün Lily ve ben sizin için güzel bir oje seçelim dedik.


    Uzun uğraşlar sonucu benim favorim olan Golden Rose'un 242 numaralı çok tatlı şeker pembesi rengindeki ojesinde karar kıldık.
    Yavruağzı da diyebiliriz bu renge sanırım kararsız kaldım. :)

    Özellikle yaz aylarında kullanmayı tercih ettiğim bir renk bu benim. Sonbaharda da kullanmaya devam ediyorum. Çünkü ciddi anlamda çok güzel, çok sevimli bir renk. Ne zaman sürsem iltifat aldığım bir renk diyebilirim. :)


    Golden Rose hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka o yüzden ojelerini severek, gönül rahatlığıyla kullanıyorum. :)
(Golden Rose PETA'nın yayınladığı listede yer almıyor, tavşan logosu yok. Firmaya atılan mail sonucu hayvanlar üzerinde deney yapmadıkları öğrenildi.)


    Onun dışında artık rujlarımı da Golden Rose'dan almaya başladım. Hem fiyatları çok uygun hem de hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Ruj konusuna da başka bir yazımda yer vereyim en iyisi. :)




    Gelelim sürünce ojemizin nasıl durduğuna :)



    Böyle gayet sevimli şeker bir duruşu var. Tabi benim korkunç manikürsüz tırnaklarımı görünce dehşete kapılabilirsiniz. Sakin olun! :)

    İlk blogumu yazmanın acelesiyle biraz el bakımımı aksattığımı kabul etmeliyim, ama siz aksatmayın tabi ki. :)

    Bir de son sınıf olmanın ve DUS'a hazırlanmanın telaşını katarsak, ömrümdeki en bakımsız yılımda bir blog açmanın yarattığı ironiyle başbaşa kalıyorum. Aslına bakarsanız neden bu yıl açtım hiç bir fikrim yok. 3 senedir açma planım vardı, 3 sene önce başlamalıydım diyordum hep. O zamanlar bir kaç tane blogger hariç Türkiye'de bu işle uğraşan pek fazla kişi yoktu. Ben de açmalıyım diyordum hep kendi kendime. Okul, stajlar, dersler derken hep araya kaynadı bu isteğim, unutuldu. Daha sonra blog açanlar da patladı gitti. :)) Bu sene de artık daha fazla geç kalmak istemediğim için bir blog da ben açayım dedim. Öylelikle açılmış oldu blogum.

    Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Bir sonraki yazılarım için lütfen önerilerde bulunmayı unutmayın, daha çok yeniyim önerilerinize ihtiyacım var. :)


    Kendinize iyi bakın Sevgiyle kalın! :)

♥    ♥    ♥

Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın!
İnstagram kullanıcı adım: bakimliginepig

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)