15 Kasım 2014 Cumartesi

Son Watsons Alışverişi Ürünlerimi Yorumladım

Merhabalaarrr!!! :))

Daha önceki alışverişlerimde almış olduğum Cruelty Free ürünleri, haklarında yorum yapmaya yetecek kadar kullandım. Şimdi sıra geldi değerlendirmelerini yapmaya.




Watsons'tan aldığım ürünleri "Watsons Alışverişim" yazımı okuduysanız hatırlarsınız. (Fiyatlarını alışveriş yazımda bulabilirsiniz.) Gelelim değerlendirmelerine.

Superdrug Cocoa Brownie Dry Shampoo: Kuru şampuanlar hakkında her zaman "saçımda beyaz iz bırakıyor", "saçımı beyaza boyadı" tarzında yorumlar duyardım. Bu üründe öyle bir şeyle kesinlikle karşılaşmadım. Çünkü bu ürün zaten koyu renkli saçlar için özel olarak üretilmiş. Rengi de kutusu gibi kahverengi sıktığınız zaman. Kahverengi bir sprey boya gibi düşünün. Evet, saçlarımı beyaz beyaz bırakmadı, saçımdaki yağı emme konusunda da gayet başarılı buldum ürünü, memnun kalmasına kaldım. Ancak şöyle de olumsuz bir durum var ki ne zaman saç dibime dokunsam parmak uçlarım kahverengi boyandı. Bu ürünü kullandığım gece saçlarımı yıkamadan yattığımda da yastık kılıfımı boyadı. :( Ürünün üzerinde yazana göre kıyafetimize bulaşırsa suyla sabunla kolaylıkla çıkıyormuş. Bakalım kirlideki yastık kılıfımı yıkadığımda öncesi/sonrası nasıl olacak. :))
Onun dışında rengi kahverengi olduğu için sıktığımda kafa derim de doğal olarak kahverengi boyandı. Saçlarım olduğundan daha gür göründü. Belki ürünü bu amaçla alıp kullanmak isteyenler de çıkar. Nitekim ürün bu konuda gayet başarılı. :)

yastık kılıfım
Zavallı



Burt's Bees Honey Lip Balm: Benim zavallı lip balmımın ucu açtığımda kırık çıkmıştı. :( Stajlar, dershane, DUS hazırlıkları vs. derken her zaman dışarı çıkma imkanım olmadığı için ve biraz da üşendiğim için ürünü değiştirmedim ben de bu şekilde kullanıyorum. Nemlendirmesi gayet iyi. Bal özlü ve %100 doğal bir ürün, kokusu da aynen bal gibi. Memnun kalınabilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.

H bella el kremi: Geldik buram buram öksürük şurubu kokan el kremine. :) Aslına bakarsanız kokusu için direk "kötü" demek istemiyorum ama, 10 kişiden 8'inin sevmediğini düşündüğüm bir koku. Nitekim 10 kişilik staj grubumuzda bu kremi bitirebilmek için sürekli insanlara "krem ister misin?" sorusu yöneltip kokusu hakkında olumsuz yorumlar alıyorum. Olumsuz yorum yapanların başını da ben çekiyorum bu arada. :D Kokusu dışında şikayetçi olabileceğim bir tarafı yok, nemlendirmesi iyi, memnun kaldım. Bir daha alır mıyım? Hayır! Kokusunu sevemedim bir türlü ne yapayım. :(

Watsons makyaj pamuğu: Bu pamuğun dokusuna bayıldımmmmmmmmmm!!! Bugüne kadar kullandığım en yumuşacık makyaj pedleri. Keşke biraz daha kalın olabilselerdi. Elime çok ince geldiler. Bu kadar ince olmasalardı benden tam puan alabilirlerdi belki. :)

Bu dört ürün hakkındaki yorumlarım da böyle. Bu arada Watsons'tan gelen mail ile ilgili yayınımı da okursanız üzerinde "Watsons" yazan ürünler (maile göre) hayvanlar üzerinde test edilmeden üretilmiş ürünler. Bu yüzden öksürük şurubu gibi kokmayan diğer Watsons ürünlerini de alıp denemek istiyorum. :))))

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Lütfen hayvanlar üzerinde yapılan deneyler konusunda çevrenizi bilgilendirerek siz de o masum canlar için bir şeyler yapın, çabalayın. Bu şekilde farkındalık oluşturarak, tepkimizi ortaya koyabiliriz belki. Beni sağ üst kısımdan "bu siteye katıl" diyerek takip etmeyi unutmayın! Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın! :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)