7 Kasım 2014 Cuma

Doğal Cilt Bakımı (Sivilceli Ciltlere Özel)

Merhabalar! :)

Bugün sizlerle geçen senelerde uyguladığım, çok memnun kaldığım ve gayet pratik olan bir cilt bakımı tarifini paylaşmak istiyorum. Özellikle sivilceli ciltlere yönelik bir maske
ama ben dönemsel sivilcelerim kaybolduğunda bile cildimin daha pürüzsüz olmasını sağladığı için devam etmiştim. Hatta cildimin çok pürüzsüz olduğunu ve ne kullandığımı soranlar olmuştu o dönem. Allah'ım nasıl havalara giriyorum böyle nasıl göreceksiniz. :)))

Şu sıralar kil maskesini denediğim için bunu uygulamıyorum ama kil maskem bitince tekrar bu karışımı uygulamayı düşünüyorum. Çok memnun kalmıştım çünkü.

Kullanacağımız malzemeler her evde bulunabilen, kolay ulaşılabilen ve uygun fiyatlı malzemeler. Ben dışarıdan para verip aldığım maskelerden daha çok faydasını gördüm diyebilirim. Hazırlaması da oldukça basit.

Kullanacağımız sadece 3 malzeme var ve hazırlanışı : sadece bu üçünü karıştırmak. Daha ne kadar kolay olabilirdi ki? Bir şeyleri ısıtmaya veya süzmeye uğraşmıyoruz saniyelik işlemler. :)

Malzemelerimiz:

- Elma sirkesi (bittiğinde üzüm sirkesi de kullanmışlığım var)
- Limon suyu (hazır satılanlardan değil tabi ki kendimiz sıkıyoruz :) )
- Gül suyu



Bunların hepsini eşit miktarda karıştırıyoruz. Ben hepsinden 1 er yemek kaşığı ekledim bir kapta karıştırdım ve bitene kadar kullandım. Taze hazırlamak tabi ki daha mantıklı ve daha yararlı olacaktır.



Bu karışımı her gün temiz cildimize -göz altları hariç- uyguluyoruz, yarım saat bekleyip ılık suyla yıkıyoruz. Eğer cildiniz çok hassassa kızarıklık veya yanmalar olabilir, böyle bir durumda uygulamayı bırakın. Bir arkadaşım göz altlarına da sürdüğünden miydi bilemem gözlerinin çok yandığından bahsetmişti. Göz altlarımıza hem o bölgeyi kurutmamak adına hem de gözlerimizin yaşarmaması için uygulamıyoruz kısacası.

1 hafta içinde sonuç verdi benim cildimde hatta 3-4 gün içinde. Sivilceleriniz fazlaysa biraz daha uzar belki sonuç almanız ama ben ve tavsiye ettiğim arkadaşlarım çok memnun kaldık.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım sizler de memnun kalırsınız. Lütfen sağ üst kısımdan "bu siteye katıl" diyerek beni takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın! :)

2 yorum:

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)