2 Kasım 2014 Pazar

Morfose'dan gelen sevindirici cevap

Merhabalar! :)

Daha önceki bir yazımda Morfose'un argan yağından bahsetmiştim. İnternette araştırdığım, bulduğum kadarıyla sizlere hayvan deneyi yapmadığını söylemiştim. O zamanlar firmadan daha cevap gelmemişti tabi bana.

Sonuç olarak firmadan cevap geldi ve evet, hayvan deneyi yapmadıklarını söylüyorlar.
Bu sevindirici haberi sizlerle paylaşmak istedim. :)


Bu arada bugün araştırırken yerli firmaların neden PETA'nın listesinde yer almadığı konusunda biraz daha bilgi edindim. PETA'nın listesinde yer alabilmek için firmanın evraklarıyla birlikte PETA'ya başvuruda bulunması gerekiyormuş, PETA başvuran bu firmaları değerlendirip firmayı incelemeye değer görürse inceleyip ona göre firmayı listeye ekliyormuş. Bu listede bulunmayan markalara deney yapıyormuş gözüyle bakmak bu yüzden doğru değil bence. Firmanın sözüne güvenip güvenmemek kişiye kalmış olan bir şey ve ben kanıtlanabilirliği olan konularda firmaların yalan söylemeye cesaret edeceklerini sanmadığım için, firmaların sözüne güvenip ürünlerini kullanmaya devam ediyorum.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)