8 Kasım 2014 Cumartesi

Ersağ Firmasından Gelen Sevindirici Cevap

Merhabalar! :)

Ersağ firmasının ürünlerini kullanan bir arkadaşım, ürünler hakkında memnuniyetini dile getirmişti bir kaç kez ve ben de çok merak etmiştim. Ürünlerinin diğer markalara kıyasla daha az kimyasal içerdiği gibi bazı şeyler de duymuştum.

Ben de firmaya mail atmaya karar verdim. Ertesi gün bana geri dönüş yaptılar.
Attıkları mail aynen şu şekilde;



Ürünlerini de alıp denemek istiyorum bir an önce. Kullananlardan hep olumlu eleştiriler duydum ve bu bende büyük bir merak uyandırdı açıkçası. İşin hoşuma giden bir diğer tarafı da firma sadece kozmetik üzerine değil çamaşır, mutfak, genel ev temizliği üzerine ürünleri de mevcut. Bu alanlarda da deney yapmayan marka arayışında olduğum için bu durum çok hoşuma gitti.

Deney yapmayan firmalarımız arasında bir yenisini daha ekledik böylece. Mail attığım firmalardan cevaplar geldikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Eğer sizlerin de araştırıp bulamadığı, deney yapıp yapmadığını merak ettiğiniz bir firma varsa mail atabilirim veya siz kendiniz bir firmaya mail atıp deney yapmadıkları yönünde geri dönüş aldıysanız bana ulaşırsanız seve seve yayınlarım. :)

Lütfen beni sağ üst köşeden "bu siteye katıl"a tıklayarak takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın! :)

4 yorum:

  1. Ben neutrigunayı merak ediyorum bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  2. Ersağ firmasını severek kullanıyorum türk malı ve temiz içerikli olması nedeniyle evimde başka ürün kullanmıyorum :) şiddetle tavsiye ediyorum.. Hemde normalden daha uygun fiyatlara temin ediyorum herkese tavsiye ederim..

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)