24 Kasım 2014 Pazartesi

Project 10 Pan'siz Olmaz! :)

Eveeeett bayanlar, ilk project 10 pan'imi sizlere sunuyorum. :)

Seçtiğim ürünler özellikle hayvanlar üzerinde deney yapan markalara(veya deney yapmasa bile Çin'de satışı olan markalara) ait ürünler ki elimden bir an önce bu ürünleri çıkarayım, makyaj malzemelerimi bu ürünlerden arındırayım dedim.
Yani anlayacağınız gibi project 10 pan'im bittikten sonra bu ürünlerin hiç birini gidip tekrar almayacağım. Tabi olur da pişman olup hayvanlara işkence etmeyi bırakırlarsa tekrar düşünebilirim belki bir gün. :)


1. Oriflame/Very Me no time for shine sıkıştırılmış pudrası, matte latte rengi. Gördüğünüz üzere ortası kabak gibi açılmış olan pudranın kenarlarını sıyırayım da israf olmasın bari dedim ve project 10 pan'imin ilk ürünü olarak bu emektar pudracağızımı seçtim. :)

2. Rimmel London lash accelerator endless maskara. 12 aylık ömrü dolmak üzere olan bu rimeli aldım, kullanmaya pek fırsat bulamadım. Son kullanma tarihi de geçsin istemiyorum. En iyisi project 10 pan'a eklemek diye düşündüm bu ürünü. :)

3. Maybelline the colossal volum express maskara. Uzun zamandır memnun kalarak kullandığım bir rimel. Keşke hayvanlar üzerinde deney yapıyor olmasalardı. Project 10 pan kapsamında bitirip veda edeceğim sana çok sevgili rimelim. Masum canlardan daha değerli değilsin benim için, üzgünüm. :(

4. Loreal perfect math highlighting concealer. Mükemmel değil ama iş görür. Makyaj malzemelerimi arındırmak istediğim ürünlerden biri de buydu, project 10 pan'ime ekledim.

5. Oriflame Love Potion Edp. Kokusu hoş, tam bana hitap eden tarzda. Keşke Oriflame Çin'de satış yapıyor olmasaydı. Vedamız yakındır Love Potion. :(

6. Oriflame'in severek kullandığım bir rujuydu, Pink 18331 kodlu ürün. Yarıya gelmişimdir. Project 10 pan'e ekleyip bir an önce bitirmek istedim.

7. Yine oriflame :) dual skin corrector, medium. Kapatıcılığını beğendiğim bir ürün, ama ne yazık ki bir daha almayacağım.

8. Garnier miracle skin perfecter bb krem. Göz altlarım uykusuz kaldığımda, yorgun olduğumda, hastalandığımda vs. başıma ciddi anlamda dert oluyor. Onun dışında da mükemmel bir göz altı yapım var diyemeyeceğim. :) Göz altlarım için kullandığım kapatıcı üründü. Bittiğinde hayvanlar üzerinde deney yapan bir markaya ait olduğu için malesef tekrar almayacağım. Bir an önce bitsin, elimden çıksın istediğim için bu ürünü de listeye ekledim.

9. Maybelline master precise eyeliner. Kalem şeklinde olduğu için kullanımı rahat. Aynı şekilde hayvanlar üzerinde deney yaptığı için elimden çıkarmaya çalışıyorum. Bu yüzden listede.

10. Flormar 101 no.lu siyah göz kalemi. Aslına bakarsanız flormar hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka. Ancak 2012 yılında %51 hissesi Yves Rocher'a satılmış. Yves Rocher da Çin pazarında olan bir firma. Yani flormar aldığımda param dolaylı yoldan masum canlılara işkence eden adamlara gidecek. O yüzden flormar artık cruelty free markalar arasında son tercihlerimden biri. Biran önce o da bitsin, elimden çıksın istiyorum.

Bu ürünler bitene kadar alışveriş diyetine giriyorum. Project 10 Pan'imi bitirdiğime dair yazı yayınlayana kadar bana aynı ürün kategorisinde alışveriş yasak! :)

Sizlerin de project 10 pan'leri varsa veya katılmak isterseniz aşağıda paylaşırsanız çok sevinirim. Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, kendinize iyi bakııınnnn!! :*

4 yorum:

  1. Bir Veteriner Hekim olarak bu duyarlılığı göstermeniz beni ciddi anlamda çok mutlu etti..bloğunuzu çok beğendim ve ekleyip takibe alıyorum:)eğer siz de bakmak isterseniz beklerim!:)

    zeyusanka.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bu yazı sayesinde keşfettim blogunu ve takibe aldım. Ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkürler :) bilgisayara geçer geçmez iade-i ziyarete geleceğim :) sevgiler...

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)