20 Kasım 2014 Perşembe

Siparişlerim :)

Herkese merhabaaa!!! :))

Yakın zamanda Ersağ ve Farmasi'den beklediğim ürünler var. Siparişlerini verdim gelmelerini bekliyorum. Böyle görmeden bir şeyler alınca çok heyecanlanıyorum, macera yaşıyorum adeta kendi içimde. Acaba nasıl bir ürün, kokusu nasıl vs. bir ton soru oluyor aklımda. :)


Gelelim siparişini verdiğim ürünlere. :)

Farmasi siparişlerim şöyle:

15.00 TL

10.90 TL

8.90 TL

Peeling tuzu alana diğer iki ürün 9.99 TL olduğu için üç ürüne toplamda 25 TL ödeyeceğim.

Ersağ siparişlerim:



Bir roll-on siparişi verdim ama hangisi olduğunu inanın bilmiyorum. İkisinden biri muhtemelen. Gelince göreceğiz. :)























Özellikle de Ersağ'ın ürünlerini çok merak ediyorum. Hakkında olumlu eleştiriler duydukça beklentim yükseldi. Bakalım nasıl çıkacak ürünler. :)

Siparişlerim geldiğinde de sizlere yazacağım. Lütfen beni gfc'den takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın! :*

Firmaların hayvanlar üzerinde deney yapmadığına dair daha önceki yazılarım:
Ersağ
Farmasi

4 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Bloğun hayırlı olsun canım. Ben de bloğuma bekliyorum seni mutlaka. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :) Takipteyim :))

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)