14 Kasım 2014 Cuma

Rich Color harbiden de Rich Color :))

Herkese merhabaa! :))

Geçtiğimiz günlerde yazamama sebebim vize haftasında oluşum. Beni instagramdan takip edenleriniz varsa zaten bu durumdan haberleri vardır. Bu yüzden ne olur kusura bakmayın. Elimden geldiğince blogu aksatmamaya çalışıyorum.

Gelelim bugünün konusuna. Bugün de bir ürün değerlendirmesi yapayım dedim. Uzun zamandır çok memnun kalarak kullandığım Golden Rose Rich Color serisinin 108 numaralı ojesi konumuz.


Normalde Golden Rose'un her ojesini beğenmiyorum. Bazılarını tek kat sürdüğümde rengini vermiyor 2. hatta 3. kat sürmem gerekiyor o rengi elde edebilmek için.

Ama bu oje çookkk farklı. Bu seri farklı demeliyim daha doğrusu. Rich Color'dan şaşmam bundan sonra. :)



Bir kere fırçası diğer ojeler gibi değil. Geniş bir fırça yapısına sahip. Bu özelliği çok daha rahat sürmemi sağlıyor ojeyi.

Onun dışında tek kat sürdüğümde rengini gayet iyi veriyor. Pigmentasyonu gerçekten de iyi. Golden Rose'dan oje alacaksam bu Rich Color serisinden olur artık. Diğer ojelerini bu kadar beğenmiyorum çünkü bu markanın. Her ojesi rengini vermiyor bence. Açık tonlarını yine almaya devam edebilirim tabi daha şeffaf bir görünüm istediğim günlerde kullanmak için iyi olabilir, ama diğer renklerde eğer Golden Rose'u tercih edeceksem bu serinin dışına çıkmayı düşünmüyorum.



Tavsiye ediyor muyum? Evet, kesinlikle ediyorum. :) Benim fotoğrafta kullandığım rengin numarası 108. Bu rengi çok beğenerek kullanıyorum. Şuan fotoğrafta tırnaklarım kıpkısa değil ama özellikle kısa tırnakta koyu renk oje kullanmaya bayılıyorum. Tırnaklarım birazcık uzamaya başladığında da tercihim daha açık tonlara kayıyor genelde. Bu bana özel bir şey mi yoksa genel görüş mü böyle merak ediyorum.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Lütfen sağ üst kısımdan "bu siteye katıl" diyerek beni takip etmeyi unutmayın! :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın!! :))

(Golden Rose'un hayvanler üzerinde deney yapmadığı firmaya atılan mail aracılığı ile öğrenilmiştir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)