9 Kasım 2014 Pazar

Hayvan deneyi yapmayan bir diğer firma, Farmasi

Merhabalar! :)

Her zamanki gibi hayvan deneyi yapmayan markaların izini sürmeye devam ediyordum ki Farmasi'yle karşılaştım. :)
Ürünlerini hiç kullanmadım, o yüzden şöyle güzel böyle kötü diye bir yorumda bulunamıyorum. Büyük bir avantaj olarak gördüğüm şey, kozmetik ürünler yanında genel ev temizliğiyle ilgili de ürünleri mevcut. Sizler de benim gibi ev temizliğiyle ilgili hayvan deneyi yapmayan ürün arayışı içindeyseniz, bu sizin için de ciddi anlamda sevindirici bir haber o zaman. :)

Firmanın ana sayfasına girdiğinizde altta çıkan simgeler içerisinde tavşancık hemen dikkat çekiyor zaten.


Onun dışında farmasi markasını ilk duyuşum ve hayvan deneyleri yapmadığını öğrenmem instagramdaki bir hesap yoluyla oldu. Farmasi'nin satış temsilcisi olan bir bayanın hesabıydı. Paylaşılan fotoğraf aynen şu;


"Hayvanlar üzerinde denenmez"i gördüğüm gibi atladım zaten. :)

Ayrıca ürünlere göz atmak isterseniz online katalog da mevcut. Mesela ben bir yandan bakıyorum şuan. :)

En kısa zaman içinde ürünlerini alıp denemeyi düşünüyorum. Denediğim ürünlerle ilgili yorumlarımı da yine başka bir yazımda sizlerle paylaşacağım. Onun dışında paylaşmamı istediğiniz herhangi bir konu veya sorularınız varsa bana her zaman ulaşabilirsiniz. Yorum bıraktığınızda da elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Lütfen sağ üst kısımdaki "bu siteye katılın"a tıklayarak beni takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)