4 Aralık 2015 Cuma

Mia Organical Komzetik Deneme Pakedi - İlk İzlenim

    Herkese merhaba! Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur. ☺

    Geçen hafta Mia Organical'ın deneme pakedi ulaşmıştı elime, instagram'da sizlerle paylaşmıştım. İçinde küçük boy deneme ürünleri olan, oldukça tatlı bir paket. ♥


    Temizleyici, tonik, gündüz bakım kremi, gece bakım kremi, göz çevresi bakım kremi, el bakım kremi, ayak bakım kremi, şampuan, saç kremi, vücut losyonu, argan&gül yağı ve argan yağı(%100saf) olmak üzere toplam 12 ürünün testerından oluşuyor paket.

    Mia Organical, organik sertifikası olan cruelty free bir marka. GDO, paraben türevleri, MEA, DEA, PEG, SLS, SLES, petrokimyasallar, silikon ve sentetik parfüm içermiyor. O yüzden gönül rahatlığıyla, aklımda soru işareti olmadan kullanabildim ürünlerini.

    İlk olarak temizleyici, tonik, gece&gündüz kremleri, göz çevresi kremini kullanarak başladım denemeye. Temizleyici ve tonik cildimle oldukça iyi anlaştılar. Göz çevresi bakım kremlerinde en önem verdiğim şey iyi nemlendirmesinin yanında, hızlı emilmesi ve vıcık vıcık bir his bırakmaması. Mia Organical bu konuda oldukça başarılı diyebilirim. Beni rahatsız eden bir his bırakmadı, gayet güzel emildi. Gece&gündüz kremlerinin yapısı ilk başta ağır gelebilir diye endişelensem de yüzümde hiç bir sivilcelenme vs. olmadı bu bir hafta içinde. Onlar da gayet iyi emildi. Sonuç olarak yüz ürünlerinden oldukça memnun kaldım. ☺

    El ve ayak bakım kremlerine gelince; el kremi oldukça güzel nemlendiriyor. Bana daha önce kullandığım bir kremin kokusunu hatırlattı, ama hangisi çözemedim. Çok tanıdık bir kokusu var. Benim ellerim, özellikle bu soğuk havalarda çok fazla kurur ve çatlar. Bu da normal insan eli gibi görünen ellerle dolaşmak istiyorsam çılgınlar gibi el kremi kullanmamı gerektiren bir durum. ☺ Çantamda Mia Organical'ın el kremini kullanıyorum geldiğinden beri. Nemlendirmesinden oldukça memnun kaldım. Bir çok kremden daha iyi bir performans sergiledi. Ayak kremi de gayet güzel nemlendirdi ayaklarımı, kremi sürüp üzerine çoraplarımı giyip yattım gece. Bu şekilde daha iyi bir performans alabildiğime inanıyorum ayak kremlerinden.

    Şampuan, saç kremi, vücut losyonu ve yağları hakkındaki yorumlarımı da Mia Organical'ın bu 12 ürünü hakkında yazacağım ayrıntılı ürün inceleme yazısında paylaşacağım sizlerle.

    Eğer bloğumu takip etmiyorsanız sağ tarafta görünen google friend connetct kısmından "bu siteye katılın"a tıklayarak beni takip edebilir veya "beni e-posta yoluyla takip etmeye ne dersin?☺" kısmına e-posta adresinizi girerek e-posta bildirimlerinizi başlatabilirsiniz. Bana vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın, sağlıklı kalın! ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)