29 Aralık 2015 Salı

Kasım & Aralık Favori Göz, Dudak Makyaj Malzemelerim ve Ojem

    Merhabalar!

    Yeni bir yılın yaklaştığı şu günlerde, son iki aydır çok severek kullanmış olduğum ürünleri derleyip favoriler yazıları hazırlamak istedim size. Umarım keyif alarak okursunuz. ♥

favori, makyaj

  • The Balm - Mont Balm Palet: Renkleri kesinlikle kışa çok uygun. Günlük makyajdan tutun da koyu bir rujla birlikte gece makyajına da taşıyabilirsiniz göz makyajınızı. Pigmentasyonları başarılı. The Balm'ın her farı gibi birazcık tozutuyor diyebilirim. Cruelty free.
  • NOTE Rich Color Lipstick - 24 Black Violet: Orta-koyu tonlarda rujlardan hoşlanıyorsanız, hele de mürdüm tonlarını seviyorsanız siz de benim gibi bu ruja aşık olabilrsiniz! ♥ Sürümü çok rahat, satin bitişli bir mat, kokusu böyle sütlü bir tatlıymış gibi geliyor burnuma, eminim size farklı kokuyordur çünkü benim koku alma duyum farklı notalarda çalışıyor sanırım diğer insanlara göre, çözemedim kendimi henüz ama yiyesim geliyor benim açıkçası sürerken! ☺ Bu arada Note, cruelty free oluşunun yanında temiz içerikli bir marka.
  • Catrice Ultimate Stay - 030 Wood You Love Me: Harika nude bir ton... Cruelty free bir marka... Oldukça rahat sürülüyor ve pigmantasyonu başarılı. Ölü matı olmayan bir mat şeklinde tarif edebilirim sanırım. ☺
  • Catrice Ultimate - 62 Must-Have STEELetto Oje: Normalde simli ojelerden pek haz etmem ama buna bayıldım! Tek katta rengini fazlasıyla veriyor. Deneyin derim kızlar! Catrice markasını Rossmann'larda bulabilirsiniz.
  • LR Deluxe - Lash Booster Rimel Primerı: Kirpikleri hem daha gür hem daha uzun gösterme konusunda harika! Bittikçe alınacaklar listemde! ♥ LR da cruelty free ve temiz içerikli markalar arasında. Ayrıca LR iş ortağı olduğum için ürünleri daha uyguna alabiliyor olmam da benim için büyük avantaj.
  • Gosh Boombastic Maskara: Çok ama çok seviyorum seni boombastic! ♥ Ne abartılı, ne de fos. Tam kararında benim için. ☺ Ayrıca essence'in I ♥ extreme maskarasıyla fırçasının aynı oluşu gözümden kaçmadı. Gosh boombastic maskarayı bulamazsanız essence'i alın kızlar, arada dişe dokunur bir fark yok, ne fırçada ne de uygulanmış halinde. ☺ Cruelty free. ♥
    Bana vakit ayırdığınız için teşekkürler. Musmutlu bir gün olsun! ☺

♥ ♥ ♥

19 yorum:

  1. mont balm ve boombastic benim de çok sevdiğim ürünlerdir..

    YanıtlaSil
  2. Catrice'in ojesi ne güzelmiş öylee ^-^ Çok güzel bi yazı olmuş canım, bende bugün ilk favoriler yazımı videosuyla paylaşacağım ^o^

    YanıtlaSil
  3. Catrice ürünleri hala bizim burdaki şubeye gelmemiş. Denemek istediğim ne çok ürünü var oysa.
    Kozmetik hakkında yazan her blogun paylaşması gereken bir post bu, iyi olmuş öneri açısından.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünleri oldukça kaliteli :) teşekkür ederim, sevgiler ♥

      Sil
  4. Catrice'in ojeye bayıldım ben de. İlk fırsatta bakacağım.

    YanıtlaSil
  5. Catrice maalesef ben de kullanamadım.. Çok faydalı bir post olmuş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Balm markasını çok begeniyorum şu sıralar kırmızı rujum yok alacagım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meet matte serisinin likit rujlarını tavsiye ederim o zaman :)

      Sil
  7. 2016'da sağlık ve bol bol kozmetik ürünü dileyeyim o zaman ben sana:)))

    YanıtlaSil
  8. Catrice ürünlerini bende meraktayım (:

    YanıtlaSil
  9. Rujlarda kaldı aklım :)Denemek isterim .Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Ortak ürünümüz olmadığından bilemiyorum ama elindeki ürünleri sevmişsin denenebilir :)

    YanıtlaSil
  11. Ortak ürünümüz olmadığından bilemiyorum ama elindeki ürünleri sevmişsin denenebilir :)

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)