16 Aralık 2015 Çarşamba

Kertilçam Lavanta Kolonyası

    Merhabalar!

    Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur. ☺ Günümüzün konuğu, Balıkesir Blogger Buluşması etkinliği hediyelerimizden olan Kertilçam lavanta kolonyası.

kertilçam, lavanta, kolonya

    Balıkesir zaten kolonyasıyla meşhur bir şehir. Balıkesir'de düzenlenen bir etkinlikte de kolonya olmazsa olmazdı. ☺ Bunun için Balıkesir'in en eksi ve köklü kolonya markalarından olan Sındırgı kökenli Ketilçam kolonyaları bizi kırmayıp etkinliğimze sponsor olmuşlardı.

    Etkinlikten bu yana lavanta kolonyasını elimden düşürmedim diyebilirim. Şuan görselde görmüş olduğunuzdan çok daha az kaldı şişede. Gelip gidip elime sıkıyorum, kokluyorum. Misafir geldiğinde lavanta kolonyası fıslatıyorum hemen ellerine. ☺

    Bu kolonyaya dair gördüğüm en olumlu özellik kokusunun alerji yapmaması. Normalde annem her kolonyayı, parfümü koklayamaz öksürtür bazı kokular onu. Kertilçam kolonyada hiç böyle bir şeyle karşılaşmadık. O yüzden bizim için ayrı bir artısı var bu kolonyanın. Tekrar tekrar alabiliriz. ♥

    Buraya tıklayarak Kertilçam instagram hesabına ulaşabilirsiniz. Gayet kaliteli ve çok farklı çeşit seçeneği olan kolonyalara ulaşabilirsiniz. (Kiraz çiçeği, ıhlamur, zeytin vs.)

    Bana vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Sevgiyle kalın! ♥

12 yorum:

  1. Yanlış hatırlamıyorsam Kocan Kadar Konuş Diriliş kitabında bu kolonyadan bahsediyordu :)
    Lavanta kokusuna bayılırım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim şimdi :) Aynen lavanta kokusu candır ^^ ♥

      Sil
  2. Kolonyada limonu seviyorum ben. Diğerleri parfüm gibi geliyor bana...

    YanıtlaSil
  3. gzel göüküyor. denememiştim. ilk fırsatta denemeliyim

    YanıtlaSil
  4. lavanta kokusu severim.. deneyeceğim. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Balıkesir'i bu yönüyle ilk defa tanıyoruz, süper

    YanıtlaSil
  6. Lavanta kolonya kokusunda tercihim değil ama mandalina limon gibi kokularını seviyorum

    YanıtlaSil
  7. Limon kolonyasını pek sevmiyorum ama lavantayı da denemem lazım. Çünkü normalde lavanta konusunda biraz tereddütlüyüm.

    YanıtlaSil
  8. ben de limoncuyum :)))) ama lavanta limondan sonra en çok tercih edilen en azından benim çevremde öyle. Dünürlerim Balıkesir de onların getirdiği bir kolonyam var limon kolonyası kıyıp da ortaya çıkaramıyorum kokusu hala ilk günkü gibi müthiş (3 yıl) oldukça azaldı artık bir daha gidersem kendim oradan alırım .
    Oranın kolonyaları kadar şişeleri de ünlü sanırım TV de bir belgesel de izlemiştim, çok değişik şişler vardı:)

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)