16 Ocak 2015 Cuma

Pembe Makyaj Çantam'a Konuk Oldum! :)

Merhaba arkadaşlar! :)

Bugün çok sevdiğim Pembe Makyaj Çantam bloğuna konuk oldum.
Eğer hala takip etmiyorsanız etmenizi öneririm.

Konuk yazar olarak Avon'un Advence Techniques Dry Ends Saç Bakım Serumu hakkında görüşlerimi yazdım. Umarım keyif alarak okursunuz. :)

Yazımı okumak için lütfen buraya tıklayın! :))


avon saç serumu


Not: Avon tam anlamıyla cruelty free bir marka değil. O yüzden ben kendim kullanma taraftarı değilim, bittiğinde de bir daha almayı düşünmüyorum zaten. Ancak şöyle bir durum var ki, Avon ilk üretim esnasında hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, sadece Çin’de satışı olduğu için Çin’de satılan ürünleri hayvanlar üzerinde deneniyor.(Çin hükümeti deneyi zorunlu tutuyorDU. Şuan muallakta deney yapılıyor da olabilir yapılmıyor da olabilir. Hala bu konuda AB'deki gibi kesin bir yasak yok.) O yüzden cruelty free ürün kullananlar arasında Avon kullananlar da var. Ben kendim elimde olup bitirmeye çalıştıklarım haricinde yeni ürününü alıp kullanmıyorum ama olur da sizin tercihiniz kullanmak yönünde olursa fikir edinebilin diye tanıtmak istedim. :)

2 yorum:

  1. Avon'a rujları dışında içim ısınamıyor bir türlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon Çin'de deney yapıyor zaten boş ver ısınmasın :D

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)