8 Ocak 2015 Perşembe

Mimlendim! :P

Mimlendim derken bile yüz ifadesi kullanan bir insanım evet :D

Pembe Makyaj Çantam bloğunun tatlı mı tatlı, şeker mi şeker sahibi beni mimlemiş :) çookk teşekkür ediyorum vee hemen konuya geçiyoruummm :*

















Yukarıdaki yüz ifadelerini siz kendinizce nasıl tanımlıyorsunuz? En sık hangi durumlarda kullanıyorsunuz? En çok kullandığınız 5 tanesini tanımlayın. Süre 15 dakikaymış! Eyvah başladım hemen!

Benim en çok kullandıklarım:


Hemen hemen her konuşmamın, yazışmamın sonunda yer alıyor. Bir nevi sevimlilik ifadesi benim için. :)




Artizlik yaptığımda ilk başvurduğum ifade. Çok ekmeğini yemişimdir. :P




Bir üst ifadenin açıklamasında örneğini gördüğünüz gibi, şakalaşma anında, komik bir şey söylediğimi düşündüğümde vs. kullandığım ifade oluyor zat-ı şahaneleri.


Öpücükle alakalı gizli psikolojik sorunlarım var sanırım. Yakın arkadaşlarımla mesajlaşırken konuşmamızın sonunda öpücük olmazsa ölecek hastalığına yakalandığımı düşünüyorum şuan. Evet öyle.



Birinden teşekkür mü aldım? Hemen elim buna gider. Allah'ım iyilikten, meleklikten ölücemmm! :D





Benim mimlediğim güzel insanlar da :)


4 yorum:

  1. Canım teşekkür ederim beni mimlediğin için. En kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)