1 Ocak 2015 Perşembe

Farmasi Siparişlerim Geldi!

2015'in ilk yazısıyla karşılıyorum sizi! Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz bloguma! :))

Farmasi'den bazi siparişlerim olduğu daha önce yazmıştım sizlere. Yaklaşık 2 hafta önce siparişlerim geldi.
Ancak o kadar yoğunum ki sizlere şimdi yazma fırsatı bulabildim. :(

Gelelim işin heyecanlı kısmına. :)


Siparişlerim artık elimdeeeeee :) El ve ayak peeling tuzunu henüz kullanmadım ama diğer 2 tırnak ürünümü kullandım. Soldan 2. ürün tırnak&kütikül bakım kremi, tırnak etlerimi yumuşatıyor, şuan için başarılı gibi. Bakalım ilerleyen günler ne gösterecek. Oje gibi görünen de tırnak&kütikül bakım yağı. Sürdükten sonra her yere bulaştırıyorum, eğer alacaksanız belli bir süre bir yere dokunmayın sürünce. İğrenç bir duygu oluyor oraya buraya bulaştırmak, inanın. :)

Bir de en sağda görmüş olduğunuz diş macunu promosyon olarak geldi. Şuan elimde çook fazla diş macunu var o yüzden onu da hemen kullanmaya başlamadım. Kullandıkça ürünler hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Lütfen beni (sağ taraf!) takip etmeyi unutmayııınnn :)) Kendinize iyi bakın, görüşmek üzereeeeee :* :* :*

2 yorum:

  1. Canım mimlendin duyurulur :) http://pembemakyajcantam.blogspot.com/2015/01/mimik-mimi.html

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)