31 Ocak 2015 Cumartesi

LR Deluxe Fantastic Mascara

    Herkese merhabaaa! :)

    Sonunda 1 haftacık olan tatilim geldi! Çok mutluyuumm! :) Sınavlarım dolayısıyla çok yoğundum, son zamanlarda yazamama sebebim bu. Tatil geldi, yoğunluk gitti, şimdi deli gibi blog yazma zamanııı!!

    Daha önceki yazılarımı okuduysanız hatırlarsınız, LR markasının şu kokusuna aşık olduğum ruju hakkında yazmıştım. ♥ Bugün de tatilimin ilk günü şerefine yine aynı cruelty free markanın rimelinden bahsedeceğim sizlere.

lr deluxe rimel


    Ben bu markayı sevmeye başladım. İyi ki de Pelin Hanıma ulaşmışım ve ürünleri denemişim. Beklentilerim diğer network firmalarına yakın seviyedeydi LR da bir network firması olduğu için. Gel gelelim ki beklentimi çok düşük tutmuşum bunu anladım, ürünlerin kalitesi diğer network firmalarına bin basıyor! Diğerlerini kötülemek için söylemiyorum çok beğenerek kullandığım ürünler var hiç de çamur atamam ama, LR gerçekten bir başka, çok çok beğendim bu markanın ürünlerini.(Özellikle de kremlerini.) Aranızda deneyenler varsa ne demek istediğimi çok iyi anlayacaklardır.

mascara

    Neyse lafı çok uzattım, hemen rimele geri dönüyorum. :) Dışı yukarıda görmüş olduğunuz gibi metalik. Fırçasının ucu hafif bombeli, fotoğrafta çok fazla belli olmasa da yakından büyük titizlikle inceledim, onayladım. O bombelik var, evet! :D

    Uyguladığımda:

maskara
LR Deluxe Fantastic Mascara Uygulanmış Kirpiklerim
   Yorgun gözlerim için ve makyajsız olduğum için kusura bakmayın, şuan hem evde hasta yatıyorum, hem de kaç gündür uykusuz kalıp sınavlara çalıştım. Yoksa sizin görsel zevkinizi bozar mıyım hiç? Yapar mıyım bunu?! ♥ :D

    Sonuç olarak rimel gördüğünüz gibi kirpiklerimin daha uzun görünmesini sağladı, topaklanma vs. de yapmıyor. Hem cruelty free, hem kirpiklerimi uzun gösteriyor. Daha ne olsun?! Tamam, ben sevdim, onayladım bu rimeli. Almayı düşünenler varsa kesinlikle tavsiye derim! Hatta bana denemem için bu ürünleri gönderen Pelin Hanımı da tavsiye ederim. Kargoda vs. hiç bir sıkıntı yaşamadım, çok da tatlı bir bayan. ♥

    Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. :* Hastalıktan, gripten, nezleden, boğaz ağrısından uzak, güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle... :))))

6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım rimel süpermiş LR ürünlerini ben hiç denemedim henüz, denemek lazımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim ^^ Ben çok beğendim gelen ürünleri, denemeni tavsiye ederim bulursan kaçırma :))

      Sil
  2. bir erkek olarak ilgimi çekmiyor ama bir gün lazım olursa diye okudum müsadenizle blogunuzu da takibe alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler :)

      Sil
  3. İyi tatiller diliyorum ve bu maskarayı da alternatif listeme yazıyorum :)

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)