8 Aralık 2014 Pazartesi

Yumuşacık eller için - "ıııyykkk" dedirtenler! :/

Merhabalar efendiiimmm! :)

Şu soğuk kış günlerinde sanırım en büyük sıkıntılarımızdan biri de ellerimizin kuruması ve çatlamasıdır. Mevsimin anlam ve önemine uygun bir yazıyla karşılıyorum sizleri bugün. :)


Yazım çok fazla uzun olduğu için iki parça halinde yayınlamak istedim. Bugün bittiğinde bir daha almayacağım el kremlerini ve almama sebeplerimi sizlerle paylaşacağım. Bir sonraki yazımda da bayılarak kullandığım ve bittiğinde kesinlikle tekrar alacak olduklarımı sizlerle paylaşacağım.

Bu yazımda kullandığım el kremlerini birbirleriyle karşılaştıracağım, olumlu-olumsuz yanlarıyla kullandığım, belirli sebeplerden ötürü bir daha almayı düşünmediğim el kremleri sizlerle :)


Dove: Yapısı orta karar, yoğuna yakın. Emilene kadar elde hafif yağlı bir his bırakabilir ama emildikten sonra hiç bir sıkıntı yok. Öyle uzun süre elleri vıcık vıcık bırakan türden bir krem değil. Çok de beğendiğim bir krem de değil aslında, kokusu standart, nemlendirmesi beni idare edecek düzeyde, kullanılabilir bir krem. Bittiğinde bir daha almayı düşünmüyorum. Çünkü cruelty free değil. Hayvanlar üzerinde test yapan bir firma yaptığım araştırmalara göre. O yüzden bir daha kapıdan içeri yeni bir Dove ürünü sokmayı düşünmüyorum. Üzgünüm Dove, bırakamıyorum bana sen bakma. :/

Avon: Avon'un bende 2 kremi var. Biri noel babalı 400ml'lik kapaklı kremi, diğeri sol altta görmüş olduğunuz bal özlü olan. İki krem birbirine bu kadar zıt olur. Bal özlü olan o kadar yoğun nemlendiriyor ki anlatamam. Azıcık alıyorum elime bileklerime kadar yetiyor. Noel babalı tombik krem ise o kadar yoğun kıvamlı değil hatta aşırı kıvamsız. Nemlendirmesi hiç yok diyemem ama az. Pek beğenemedim. Bittiklerinde bir daha almayacağım. Çünkü Avon Çin pazarında. Cruelty free olmayan ürün almıyorum artık bildiğiniz gibi.

Oriflame: Ortalama bir el kremi. Kokusunu beğeniyorum. Nemlendirmesi orta derecede. Kıvamı orta derecede, yoğun da diyemiyorum cıvık da diyemiyorum. Bu kadar standart bir el kremi görmedim ben arkadaş. :) Bittiğinde marka Çin pazarında olduğu için bir daha almayacağım.

H Bella(Watsons): Cruelty freesin, iyisin hoşsun da...Arkadaş bir kremin kokusu bu kadar mı kötü olur? Bildiğin öksürük şurubu. Onun dışında nemlendirmesi güzel, ona lafım yok. Watsons ürünleri cruelty free olduğu için tekrar alınabilir nitelikteydi ama o kokuyu almayacaktım. Üzgünüm seni bir daha almayacağım H Bella. :(

Görmüş olduğunuz o yeşil bebekleri de bir sonraki yazıma sakladım. Sizi bu kadar baydığım yeter! :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakıınnnn! :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)