10 Aralık 2014 Çarşamba

GoldenRose - Sınıfta kalanlar!

Merhaba bizim ginepig Lily kadar olmasa da benim gibi ucundan köşesinden bakımlı olan ama bir o kadar da güzel okuyucularım! :)))

Bugün GoldenRose'un benden sınıfta kalan iki ojesinden bahsedeceğim sizlere. Biri 204 numaralı mavi renk, diğeri 209 numaralı sarı renkli ojesi. Aman ha bu numaralardan uzak durun! :P



Ne umutlarla almıştım oysa ki... :(
Bu ojelerden neden memnun olmadığım konusuna gelirsek, tahmin etmek çok da zor değil sanki. Renklerini vermiyorlar! Ben seni 5-15-25 kat sürmüşüm anca rengini vermişsin kıymeti var mı?!

Tırnakta duruşları şu şekilde:



İşaret ve serça parmaklarımda iki kat, orta ve yüzük parmaklarımda ise tek kat oje var. Gördüğünüz gibi anca french yapılır bunlarlarla. O derece saydamlar.

Hiç ama hiç memnun kalmadım ki ben GoldenRose'un diğer ojelerini çok da beğenerek kullanan biriyim. Yok ama yok bunlar olmamış, yapamamışlar bunları. Bu iki renk benden sınıfta kaldı. Üzgünüm. :(

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Hoşça kalın! :* :))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)