13 Aralık 2014 Cumartesi

the Balm - Ima Goodkisser

Merhabalar ifiniiiiimmmmmm! :)))

Son aldığım ruj olan the Balm-Ima Goodkisser'dan bahsetmek istiyorum bugün. Malum project 10 pan'imde ruj var, ben artık bayaaaaaaaaaaa bir uzun süre ruj alışverişine hasret kalacağım gibi duruyor.


Aman Tanrım! Ima Goodkisser'ı gördünüz mü?! :)))
Yapısı hoşuma gitti. Benim günlük kullanımıma gayet uygun bir renk. Daha çok doğal tonları tercih ediyorum ben. Belki akşam dışarı çıkarken kırmızı vs. kullanabilirim, onun dışında hep nude tonlardan oluşuyor rujlarım.

Bu da rujun sıfır km'deki haliydi :)

Bu rujun rengini çok beğendim, kokusu da hoş, fena değil. Ancak bu ruja dair beğenmediğim tek şey zaman geçtikçe dudak çizgilerimin içine dolması, dudaklarımda çizgi çizgi, hoş olmayan bir görüntü oluşturması. Onun dışında gayet memnun kaldığım ve tavsiye edebileceğim bir ruj. The Balm markasını Gratis'lerde bulabilirsiniz. Özellikle de indirim dönemlerini yakalayın derim. :)

Dudakta duruşu bu şekilde
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Lütfen blogumu takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın!! :)

Öpüldünüzzzz!!! :*

4 yorum:

  1. O rujun yanındaki tombik ne ya? Adı ne? Çok severim, bizim de vardı... :)

    YanıtlaSil
  2. Oyyy, öperim onu. Şeker Lily! Sev onu benim için... İçim gitti bak. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevmem miiii bayıla bayıla severim hem de :))))

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)