12 Aralık 2014 Cuma

Yeni Lenslerim Geldi!

Air Optix Colors - Gri


Merhabalaarr!

Heyecanla beklediğim lenslerim dün geldi, çok mutlu oldum ve hemen denedim. Air optix colors'ın gri rengini sipariş etmiştim. Hareli bir lens ve freshlook ile aynı görüntüye sahip. Freshlook'a göre avantajı oksijen geçirgenliğinin yüksek olması.
Bu da yapıldığı materyalden kaynaklanıyor bildiğim kadarıyla. Merak edenler varsa alışverişimi lens optik sitesinden yaptım, 150 TL tuttu. Yanında bir de hediye solüsyon geldi.

Gözde duruşu bu şekilde.

Boyanması, görünüşü bildiğim kadarıyla freshlook ile aynı. Aynı görünümü onunla da elde edebilirsiniz. Dediğim gibi air optix'in avantajı oksijen geçirgenliğinin fazla olması. Hatta yanlış hatırlamıyorsam oksijen geçirgenliği olan tek renkli lens diye okumuştum. Bu sayede gözde kuruma, batma, kayma vs. yapmıyor veya diğer lenslere göre daha az yapıyor benim deneyimlediğim kadarıyla. (Freshlook ve Solotica kullandım bunun haricinde, diğer markalar adına konuşmuş olmayayım.) O yüzden bu seriden çok memnunum diyebilirim.


İlk başlarda korkmuştum gri acaba doğal durmaz mı, kötü mü durur, lens olduğu çok mu belli olur diye. Lensleri taktığımda çok rahatladım. Çünkü "ben lensim" diye bağırmıyor, Tıpki yeşil renkte olduğu gibi gayet doğal, hoş bir görüntüsü var. (İnsanın dibine girip bakmadığınız sürece tabi :) )

Ben memnun kaldım. Kullanmak isteyenlere tavsiye edebileceğim bir seri. İlerleyen zamanlarda ışıltılı renklerini de denemek istiyorum. Daha belirgin oldukları söyleniyor, gündüz kullanıma uygun olmayabileceğini de okumuştum. Yine de çok ama çok merak ediyorum. :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizlerin de memnun kaldığınız lens deneyimleriniz varsa, paylaşırsanız çok memnun olurum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Hoşça kalın! :* :* :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)