29 Ekim 2014 Çarşamba

Cruelty Free Ürün Arayışım :)

Merhabalaaarr! :)

Dün ders çıkışı hazır beynim yorulmuşken bir de Watsons'a gidip deney yapmayan ürün keşfedeyim, kendimi biraz daha yorayım demiş olacağım ki koşa koşa Watsons'a gittim. Watsons'da yorucu saatler geçirip, her gördüğüm ürünü elime alıp tavşan logosu var mı yok mu onu inceledikten sonra ve AVM'nin her köşesini turladıktan sonra eve döndüm ve yorgunluktan ölmek üzereyken sizlere bu yazıyı hazırladım. :)

Üşenmedim deney yapmayan ürünlerin teekk tek fotoğraflarını çektim sizler için, umarım sizler de bakmaya üşenmezsiniz. :))

Urban Care Naturals şampuan ve saç kremi çeşitleri mevcut.

Down Under Naturals Şampuan çeşitleri mevcut. Hatta ben de
aldım, Watsons alışverişimi yazacağım yazıda görebilirsiniz. :)

Superdrug şampuan ve saç kremi çeşitleri mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatları 7TL.

Revigen saç dökülmelerine karşı şampuan. Görmüş olduğunuz 50ml'lik
küçük boyu denemek için alınabilir veya seyahate giderken pratik
olabilir. Fiyatı 5TL diye hatırlıyorum.


Superdrug yüz maskeleri.

Yine Superdrug. Siyah noktalara yönelik temizleme jeli.

Uni göz makyajı temizleyici diskler.

Superdrug göz makyajı temizleme pedleri.


Superdrug makyaj temizleme mendilleri.

Superdrug BB krem

Ayrıca aldıklarımı ayrı bir yazımda sizlere göstereceğim. Aldıklarım içinde bunlardan ayrı olarak Superdrug'ın kuru şampuanı, H bella el kremi ve Burt's Bees'in lipbalmı var. Bunlar da yine hayvan deneyi yapılmadan üretilmiş olan ürünler. Watsons'da bulabileceğimiz hayvan deneyi yapmayan markalar da bunlar.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın! :))

Beni takip etmeyi lütfen unutmayınn!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)