24 Ekim 2014 Cuma

Alışveriş Listem :)

Merhaba!! :))

Bugünlerde çok yoğun olduğum için pek yazamıyorum. İçimdeki suçluluk duygusunu bastırabilmek için hemen oturdum yazmaya başladım. Sizlerle almayı düşündüğüm hayvan deneyi yapmayan ürünleri ve bunları nerede bulabileceğinizi paylaşmaya karar verdim bu yazımda. Daha doğrusu benim önümüzdeki günler için planım Gratis ve Watsons'a gitmek, ayrıca bulabilirsem yetkili eczanelerde satılan ürünleri içerecek yazım. :)

Gratis'e gittiğimde almayı düşündüklerim neler?


Makyaj malzemesi olarak seçeceğim, hayvan deneyi yapmayan markalar: the Balm ve wet n wild. Onun dışında Golden Rose da vardı sanırım, umarım yanlış hatırlamıyorumdur. :)



Şampuan, saç kremi tercihim Giovanni olacak.



Watsons'a gittiğimde almayı düşündüğüm şampuan ve şaç kremi: Superdrug.

Kişisel ürünler satan Uni markasının ürünlerini de bulursam market veya eczanelerden alabilirim.

Onun dışında makyaj malzemesi olarak internet üzerinden Everyday Minerals markasının ürünlerini alabilirim.



Hayvan deneyi yapmayan daha başka markalar da var ama yakın gelecekteki alışveriş planım bu ürünleri içeriyor olacak, veya bu ürünler ağırlıkta olacak.

Benim araştırdığım, deney yapmadıklarını öğrendiğim firmalar bunlar. En azından sizin de kafanızda bir şekil oluşmuştur deney yapmayan markalarla ilgili diye düşünüyorum. Alışveriş yaptığımda da sizlerle aldıklarımı mutlaka paylaşacağım.

Yazımı okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim. Lütfen sağ üst kısımda "Takip Et" bölümünden beni takip etmeyi unutmayın. Ayrıca yine sağ tarafta sosyal medya hesaplarım mevcut, beni oradan da takip edebilirsiniz. Kendinize iyi bakın! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)