2 Temmuz 2015 Perşembe

LR Health&Beauty Systems Alışverişim

    Herkese merhabaaa! Keyifler nasıl? Umarım gününüz güzel geçiyordur! :)

    Günün konusu benim çılgınca yaptığım alışverişlerimden biri! :D LR Health&Beauty Systems'ten 2 farklı sipariş vermiştim. İkisi de elime ulaştı, ancak bugün yalnızca ilk siparişimden bahsedeceğim. İkinci siparişimi ayrıntılı göstermeyi düşünüyorum.

    İlk siparişimde 3 parça ürün aldım. Racine göz kremi, kirpik serumu ve lash booster primer. 

lr health beauty


    Korunaklı bir şekilde kargo elime ulaştı. Ürünlerin katalog fiyatları;
  • Göz kremi 23,90 TL
  • Kirpik serumu 84,90 TL
  • Lash Booster 36,50 TL
    Yani eğer üye olmasaydım bu üç ürünü 145,30 TL'ye alacaktım. Bana 104 TL civarına geldi, üye olduğum için daha uyguna aldım. Ancak şöyle bir durum var ki ben bu siparişi verdikten sonra LR bazı kategorilerde yaklaşık %55 indirim yaptı ve hemen hemen aynı fiyata 3 değil 10 parça ürün aldım, o da daha sonra bahsedecek olduğum ikinci siparişim. :)

    Kirpik serumunu zaten fazlasıyla merak ediyordum ve internette fazlaca öncesi/sonrası fotoğraflarını görüyordum. 1 ayda kirpikleri %35 uzattığı bilimsel olarak kanıtlanmış bir ürün olduğu söyleniyor. E haliyle insanın da iştahı kabarıyor tabii ki almak için! ♥ Ben de öncesi fotoğraflarımı çektim, ara ara kirpiklerimi fotoğraflayarak etkilerini sizlerle birlikte gözlemleyeceğim. :)

    Gelelim lash booster primera. Bu ürünü geldiği gibi denedim ve instagram hesabımda da fotoğrafını paylaşmıştım zaten. Ciddi anlamda kirpikleri daha dolgun ve uzun gösteren bir ürün, ba-yıl-dım! ♥ ♥ ♥ Ürünün fırçasını şöyle bir yakından incelediğimde içindeki beyaz rimelimsi malzemenin içerisinde küçük küçük iplikçikler olduğunu fark ettim. Sanıyorum ki bunlar kirpiklerin arasına dolarak ve uçlarına yapışarak daha uzun ve dolgun görünmesini sağlıyor. İşin sırrını çözdüm! :D

lash booster
Yakından bakıldığında ürün bu şekilde, dikkatli baktığınızda
fırçadaki minik beyaz iplikçikleri görebilirsiniz.




    Lash boosterla ilgili uygulanmış fotoğraflar da içeren ayrıca biz yazı hazırlayacağım. Ayrıntıları oraya saklıyorum şimdilik! :) Yeni gelen LR ürünleri de hoşuma gitti, iyi ki üye olmuşum da ucuza almışım dedim gene. :D Eğer ürünlerle ilgili veya üyelikle ilgili sormak istediğiniz bir şey olursa bana ulaşabilirsiniz, sırf LR ürünleriyle ilgili değil başka herhangi bir kullandığım, menun kaldığım/kalmadığım ürünle ilgili de her zaman ulaşıp fikrimi sorabilirsiniz. Makyaj hakkında sohbet etmekten emin olun büyük keyif alıyorum, istediğiniz kadar mail atabilirsiniz kısacası! :D ♥

    Bana vakit ayırdığınız için teşekkürleeerrrr! Kendinize çok çok iyi bakııın ve beni takip etmeyi lütfen unutmayın! :* ♥♥♥

5 yorum:

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)