22 Temmuz 2015 Çarşamba

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

    Herkes merhaba!

    Bu yazımı cep telefonundan yazmak gibi bir gaflete düştüm. Şuan çektiğim ızdırabı anlatmaya kelimeler yetmez. Tatilde bulabildiğim imkanların en iyisi  bu maalesef idare ediciiğğğmmm! :D

    Neyse, asıl konumuza gelirsek sevgili ŞirinKanatlarBlog, KozmetikSandığı ve ElissaSufiBlog beni "Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey" projesine davet ettiler, çok teşekkür ederim. :*

    Nedir bu proje? Sevgili Kozmetik Sandığı bloğunda çok güzel bir şekilde açıklamış. Görselini şuraya bir yere yerleştirerek telefondan yazma zahmetinden kurtulmayı planlıyorum. :D :D


1. En sevmediğin özelliğin?

Özellikle de alışveriş anında çook kararsız olmam. Bu yüzden çok vakit kaybediyormuşum gibi hissediyorum. :/



2. Takıntıların var mı? Varsa neler?

Ohooo! Olmaz olur mu hiç? Mesela asimetriye sinir olurum. Onun dışında her eşyanın kendi yeri ve duruş pozisyonu bellidir evimde. Biri yerini değiştirse hemen anlarım, sinir olurum ve anında düzeltirim :D O eşya illa ki yerinde duracak arkadaş! :D

3. Yaptığın en çılgınca şey?

Yuoh yeaaa söyler miyim hiç :D :D

4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı?

Kişileri rencide etmemek amacıyla pek olayları apaçık anlatmayı yeğlemesem de ajanlık konusunda çok başarılıyımdır. Sürekli evin içinde param çalındığı için odama gizli kamera kurup hırsızlık yapan arkadaşımın görüntüsünü yakalamışlığım bile var, siz düşünün... :D Ben aslında ajan, dedektif  falan olmalıydım. :P

5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?

Makyaj yaparım, süslenirim, sevdiğim bir şeyler yerim...

6. "Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim" dediğin bir ünlü var mı?

Mahir var. Benimki. Ünlü değil ama kaçarız yani, hiç sorun değil. :D

7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı?

Şansı, başarıyı veya başarısızlığı belli bir şeye bağlamam, bir çok etkeni olabilir.

8. Hayalindeki meslek ve nedeni.

Hayalimdeki meslek mankenlikti. Nedeni de gerek boyum, gerek kilom, gerek vücut ölçülerimin Victoria's Secret melekleriyle aynı olması. E aynı ölçülerde olunca insan ister istemez manken olmayı hayal ediyor haliyle. Çok alakalı bir meslek seçtim ben de diş hekimi oldum. :D :D

9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?

Evet, itiraf etme zamanı geldi. Gizli gizli YouTube videoları çekiyorum. Artık gizliliği kalmadı gerçi, yayınladım herkes öğrendi. :D

10. En sevdiğin film/ler?

Star Wars ve Alacakaranlık serileri.

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

Geldik bir kendin sor kendin cevapla sorusuna... :D

Bana en çok ne sorulmasını istiyorum biliyor musunuz? Cruelty free markalar, hayvan deneyleri hakkında bilgimin yetebildiği her şey... :)

Ben soruları cevaplarken çok eğlendim, umarım siz de okurken sıkılmamışsınızdır :)

Ben de aşağıda yer alan fıstıkları bu güzel tage davet ediyorum, katılırsanız beni mutlu edersiniz :*

bakimligunluk.blogspot.com.tr
allaboutnurofficial.blogspot.com.tr
pinkiesoftheday.blogspot.com.tr
www.ozdusum.com
elitsalemcadisi.blogspot.com.tr
isimyoktu.blogspot.com.tr
turuncicegi.blogspot.com.tr
dilekbeauty.blogspot.com.tr
buneguzellik.blogspot.com.tr
fufuilemakyaj.blogspot.com.tr
www.canselkoc.com
tambirblogger.blogspot.com.tr
makeupforart.blogspot.com.tr

8 yorum:

  1. En yakın zamanda katılacağım ben de mobil olduğum canım çıkacak ve belki yapamayabilirim ama azimliyim pozitifim 😂💪💪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha mobilzedeleriz resmen :D tamam canım heyecanla bekliyorum :* ♥

      Sil
  2. Etkinliğe katilinin için çok teşekkür ederim canim😙 tanıştığıma çok sevindim☺

    YanıtlaSil
  3. Takntılı olmak çok zor yaa :)

    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek iyi yanı ev dağılmıyor takıntım sayesinde :D sevgiler :*

      Sil
    2. Merhaba canım özenli ve güzel bloğunu takipteyim:-) bana da beklerim:-)

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)