10 Temmuz 2015 Cuma

Bitenler - Haziran

    Herkese merhabaa! :)

    Biraz fazla gecikmiş bir yazı olacak ama yazmadan geçmek istemedim. Haziran ayının bitenler videosunu zaten çekip YouTube'a yüklemiştim. Buraya tıklayarak videoma ulaşabilirsiniz. :)

    Şimdi de biten ürünleri tek tek ele alma vakti geldiii!

bitenler

    Bausch&Lomb'un günlük kullan-at lenslerini bitirdim. Tek kullanımlık olduğu için lenste bakteri üremesi ve enfeksiyon kapma riskim daha az olur diye düşünerek bu tarz kullan-at bir lens tercih ettim. Görüşümün net oluşundan ve lensin gözlerimi kurutmamasından dolayı memnun kaldım. Hatta şuan 2 paket daha aldım ve onları kullanıyorum. :)


    Complete Revita lens solüsyonu da güzeldi, memnundum. Benim için lens solüsyonundan lens solüsyonuna çok da fazla bir fark yok açıkçası. Tekrar alabilirim.

    Air Optix Colors'ın renkli lenslerini bitirdim ve çok memnunum. Eskiden Freshlook kullanırdım, onlar gün sonuna doğru kuruma yapardı, Air Optix'in bu serisinde öyle bir problemle karşılaşmadım. Sanırım ki aynı firmanın ürünleri çünkü kutusunda "freshlook" da yazıyor. Muhtemelen üretim esnasında boyanma işlemleri aynı. İkisinin de gözde duruşunu gayet beğeniyorum. :)

bitenler

    Benri'nin makyaj pamuklarını bitirdim. Güzeldi, memnun kaldım. Ancak Watsons'ın pamuklarının dokusunu daha yumuşak buluyorum ve bu hoşuma gidiyor. O yüzden tekrar Benri almak yerine Watsons almayı tercih ettim bu ay.

    Flormar'ın oje kurutucu spreyini bitirdim. Kısmen daha hızlı kuruttuğu doğru ama daha da hızlı kurutabilirdi. O yüzden tekrar almayı düşünmüyorum, beklediğim mucizeyi yaratamadı maalesef. :/

    Nivea'nın deodorantını bitirdim ve çok severek kullandım. Ancak Çin'de satışı olduğu için tekrar ilk tercihlerim arasında yer almayacak.

    LR Health&Beauty Systems'in aloe vera serisinden krem el sabununu bitirdim. Çok çok çok beğendim, diğer el sabunları gibi elimi kurutmadı. "Temizlik" hissini de gayet güzel verdi buna rağmen. Gayet memnun kaldığım bir ürün oldu. Başarılı. :)

    Gliss'in sıvı saç kremini bitirdim. Cruelty free bir marka değil ne yazık ki, o yüzden tekrar almayacağım. Elimdeki Gliss stoğunu tükettiğim için mutluyum. Şuan yarılamış olduğum bir sıvı saç kremim daha var, o da bittiğinde cruelty free olmayan tüm saç ürünlerinden arınmış olacağım! Heyyooo!! :D ♥

    Nivea'nın yağlı kremini bitirdim. Yoğun nemlendirmeye ihtiyaç duyduğumda yağlı kremler kullanmayı seviyorum, memnundum. Çin'de satışta olduğu için tekrar almayacağım.

    LR Health&Beauty Systems'in Karolina by Karolina Kurkova parfümünün testerını bitirdim. Bence kokusu gayet güzeldi. Belki tam boyunu da alabilirim. Parfüme adını veren ve LR'ın kataloglarında da yer alan süpermodel Karolina Kurkova'yı da çok beğeniyorum zaten!! ♥♥♥

    Gelelim testerlara;

    PCO koyun plasentası içeren maske, kullanım esnasında oldukça güzeldi, cildimi iyi nemlendirdi. Gel gelelim ki "koyun plasentası" içeriyor. Hayvansal içerik yani. O yüzden ürünün tam boyunu alacağımı sanmıyorum. O hayvan işkence çekti mi? Nasıl şartlarda besleniyor? Doğumundan sonra mı plasentası bu iş için kullanıldı? vs. vs. kafamda deli sorular var! :D

    Cyrene'in peeling testerlarını beğendim. Tam boyunu almam olası.

    Farmona'nın enzimatik peelingi de güzeldi. Cruelty free olup olmadığı konusunda kesin bir bilgiye ulaşmam lazım tam boyunu alıp almayacağıma karar verirken. Bilgi edindiğimde yazımı güncelleyip markanın cruelty free olup olmadığını belirteceğim. :*

    NeoStrata'nın aydınlatıcı yüz yıkama jellerini çok beğendim. Tam boyunun fiyatı biraz tuzlu olsa da hayvanlar üzerinde deney yapmıyor oluşları kaleyi içten fethetti. ♥ Tam boyunu alabilirim maddi durumuma göre. :)))

    Geçtiğimiz ayın biten ürünleri de bu şekildeydi, bana vakit ayırdığınız için çookk teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın, sevgiyle kalın! ♥ :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)