23 Ağustos 2017 Çarşamba

Yalova Blogger Buluşması

    Uzun bir aradan sonra merhaba!

    13 Ağustos pazar günü Yalova'da çok güzel bir buluşmaya davetliydim. Yeni bloggerlar tanıma ve onlarla sohbet etme şansı bulmamın yanında sponsorların desteği sayesinde yeni ürünler ve markalar tanıma fırsatı da buldum. Etkinliğe katılan bloggerlar da etkinliği düzenleyen bloggerlar da çok sıcakkanlı, çok tatlı kişilerdi. Ciddi anlamda keyif aldığım bir etkinlik oldu.

@ephesusyayinlari
@lirtasarim
@jadeorganizations
@turkishairlines
@cicekli_tac_atolyesi
@erbadesign

    Yalova'ya ilk kez bu etkinlik sayesinde gittim. Etkinlikten önceki gün Yalova'ya gidip o akşam etrafı tanıma ve gezme fırsatım oldu. Hayal ettiğimden çok daha güzel bir şehirmiş. Balıkesir'in körfezine benzettim biraz, Akçay veya Altınoluk havası var gibi geldi bana şehrin.



@kecekecee

    Etkinliği düzenleyen dört güzel bayan ( @esrabayindirr , @fantagirro , @paintedfaceblog , @kirmizirujdanoneriler ) o kadar özenli hazırlanmışlar ve her detayı düşünmüşler ki, yemek ikramından tutun da Yalova Yürüyen Köşk gezisine kadar her şey vardı. Etkinliğin düzenlendiği Ramada Otel hem mekan olarak harika bir yerdi hem de çalışanların ilgisi, servis ve hizmetleri dört dörtlüktü. Olur da bir gün Yalova'ya yolunuz düşerse kesinlikle Ramada Otel'i tercih etmenizi öneririm. Oldukça iyi bir hizmet aldık. Yalova Ramada Otel'e ilgilerinden dolayı tekrar teşekkürler.

@cicekli_dukkan
@jadeorganizations

    Aynı zamanda etkinlik sponsorlarımızdan Antis Tur da çok ilgiliydi. Yalova dışında da olsanız tatil planlarken sizlere yardımcı olma şansları var. Ayrıca tur şirketiyse tatilde gittiğinizde tek başınıza gitmenizden çok daha uyguna geliyormuş. Ben bunları bilmiyordum, bu etkinlik sayesinde öğrenmiş oldum. Etkinlik sonrası Yürüyen Köşk gezisine ulaşımda da Antis Tur bizlere yardımcı oldu. Sponsorluk desteği için tekrar teşekkürler.

@baloneviyalova

    Çok farklı ürün grupları ve çok farklı markalar tanıtıldı bize bu etkinlikte. Hakkında inceleme yazısı yazabileceklerimin incelemelerini ve yorumlarını sizlerle buradan paylaşacağım ve instagram hesabım üzerinden yeni yayın duyurularıma ve diğer paylaşımlarıma devam edeceğim. Eğer takip etmiyorsnız beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın! ♥

@lirtasarim
@cicekli_tac_atolyesi
@erbadesign

    Etkinliğimizin arka fonundaki çiçekli süslemeler ve balonlarla ortama güzel bir hava katan sponsorlarımız @pinarinsirinatolyesi ve @baloneviyalova 'ya emeklerinden dolayı teşekkürler.

    Etkinlik sponsorlarımızdan bazıları görsellerde mevcut. Geri kalan sponsorlarımızı da sizlerle blog ve instagram üzerinden paylaşmaya devam edeceğim.

@mutlugunkurabiyecisi_asli

@aloevera_mine

@beeoariurunleri

    Vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkürler! Sevgiyle kalın! ♥


6 yorum:

  1. Kalemine sağlık kuzum ne güzel anlatmışsın. Geldiğin ve bizlerle olduğun için biz teşekkür ederiz. Yalova'yı bu kadar sevmişken bi akşam yine kaçmanızı bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir etkinlik olmuş.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)