1 Ocak 2016 Cuma

Kasım & Aralık Favori Kişisel Bakım Ürünlerim

  Merhabalar!

    Yeni bir yılın yaklaştığı şu günlerde, son iki aydır çok severek kullanmış olduğum ürünleri derleyip favoriler yazıları hazırlamak istedim size. Umarım keyif alarak okursunuz. ♥

carrot care

  • Carrot Care Şampuan & Saç Kremi: Yalnızca Kesim & Aralık ayının değil, 2015'in favori şampuan ve saç kremi oldular benim için. Şampuan tuz içermiyor, böylece saçları yıpratmıyor. Saçlarımın daha hızlı ve sağlıklı uzadığını hissettim bu ürünleri kullanırken. Cruelty free oluşu da ayrı bir aşık olma sebebi Carrot Care'e. ☺
favoriler

  • Bioderma Hyrabio Nemlendirici: İçinde pembe satinimsi bir ışıltı var çok hafif. Makyaj altına kullandığımda cildim daha canlı ve ışıl ışıl görünüyor. Nemlendirmesi de oldukça başarılı. İyi güzel de keşke Çin'de satılmasa be! Cruelty freelik adına gri bölgede kendisi.
  • LR Racine Göz kremi: Uygun fiyatlı göz kremi soranlara ilk önerim! 15ml'lik bir tüp, 17 TL. Nemlendirmesi de gayet yeterli. Q10 içeriyor. E üstüne üstlük bir de cruelty free. Daha ne olsun?
  • MiaOrganical Göz Kremi: LR ile kombine kullandım Aralık ayı boyunca. Nemlendirmesi bir tık daha yoğun diyebilirim. MiaOrganical, organik ve cruelty free oluşuyla iki kat kalbimi kazandı! ♥
  • Mediwell Dudak Bakım Kremi: Vazelinimsi bir yapısı var ve kokusu muhteşem! İnsanın yiyesi geliyor. Çocukluğumuzun meyveli sakızları gibi tutti fruttili bakım kreminin kokusu. ☺ Eczanelerde bulabilirsiniz.
    Bana vakit ayırdığınız için teşekkürler. Kendinize çok iyi bakın! ♥

♥ ♥ ♥

3 yorum:

  1. Carrot Care'i çok merak ediyorum ^-^ Şu medivell'ın dudak balmını hangi eczaneye girsem bulamadım, hala şaşkınım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en sevdiğim şampuan ve kremim Carrot Care ♥ tavsiye ederim :)

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)