22 Ocak 2016 Cuma

Aralık & Ocak Bitenler 1

    Merhabalar! Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur... ☺

    Neden bilmiyorum ama her ürün bitirdiğimde içimi tarifsiz bir huzur kaplıyor. Belki de sebebi israf etmemiş olmak, hakkını vererek kullanabilmiş olmaktır. Çünkü elimde ben daha bitiremeden son kullanma tarihi geçmiş ürünler olduğu zaman da tam tersi içim acıyor...

kozmetik bitenler

   Aralık ayı boyunca ve ocak ayının ilk günlerinde bitirmiş olduğum ürünler 2 tanesi dışında beni oldukça memnun etti. Hızlıca fikirlerimi belirtecek olursam;


Fresh n Soft makyaj temizleme mendili: Gayet nemli güzel bir yapısı vardı, cildimi tahriş etmeden makyajımı temizlememe yardımcı oldu. Son günlerinde yapışkanı tutmadığı için ağzı sürekli açıktı kapatamamıştım, son birkaç mendil kurumuştu o yüzden. Onun öncesinde beni çok memnun etti, bittikçe alınabilecek bir ürün. ☺

LR aloe vera makyaj temizleme mendili: Fresh n Soft'a göre biraz daha kuru bir yapısı vardı. Yine de cildimi tahriş edecek düzeyde değildi. Makyajımı çıkarmada başarılıydı. Bayılmadım, ama tekrar alınabilir.

Bebak güllü el ve vücut kremi: Vücudumdan ziyade ellerim için kullandım. Malum kış mevsimindeyiz ve kreme en çok ihtiyaç duyduğum yerler ellerim. Gül kokusunu sevmiyorsanız bu krem hoşunuza gitmeyebilir. Ben gül kokusuna karşı nötrümdür, ama bu kremin kokusunu sevdim. Onun haricinde nemlendirmesi ortanın üzerindeydi. Memnun kaldım, tekrar tekrar alınabilir.

Fresh n Soft makyaj temizleme pedi: Watsons'ın dikişsiz makyaj temzileme pamuklarından sonra en severek kullandığım temizleme pedleriydi. Cildi çizmiyor, tahriş etmiyor, parçalanıp insanın sinirini bozmuyor... Tekrar tekrar alınabilir. ☺

Rival de Loop pure skin serum: Geldik olay yaratan seruma. ☺ +30 yaşa yönelik olduğu söylenen serumu 24 yaşımda kullandım. Şaşırtıcı derece de memnun kaldım. Yalnız aynı etkiyi, hatta bir tık daha iyisini LR aloe vera box setle de aldığım için ve onda yaş sınırlaması olmadığı için yoluma box set ile devam etme kararı verdim. ☺

Cyrene saç maskesi: Kokusu konusunda fikir ayrılıkları yaşanan cyrene ürünü. Kokusuna aşığım ve performansını başarılı buluyorum. Şuan Revox'u denediğim için elimdeki mevcut 2 cyrene saç maskesini stoğumda bekletiyorum, bittikçe alacağım bir ürün.

HC Comlex bakım yağı: Çok severek kullandığım bir diğer ürün de bu yağ. Saçlarımın daha parlak ve sağlıklı olduğunu, uzama hızında artış olduğunu hissediyorum bu yağı düzenli kullandığım dönemlerde. Biraz ara verip tekrar devam ederek o düzeni bozmuş olsam da elimde bir complex yağım daha var açılmamış. Onda bu düzeni sağlamaya kararlıyım.

Bioplante şampuan ve saç kremi: Organik ve natrue sertifikalı bir marka oluşu zaten 1-0 önde olmasını sağlıyor Bioplante'nin benim gözümde. Performansa gelince, saçlarıma en iyi hacim veren şampuanlardan biri olduğunu söyleyebilirim. Şampuan her ne kadar saçımı sertleştirecek diye korksam da duş esnasında, saç kremini kullandığımda saçlarım gayet yumuşacık oldu. O yüzden şampuanı kremiyle birlikte almanızı öneririm. Farklı bir saç kremiyle (misal cruelty free olmasına rağmen benim pek memnun kalmadığım superdrug) kullandığınızda saçlarınız rahat taranmayabilir, dolaşabilir. Parfüm vs. içermiyor zaten organik olduğu için, gayet doğal, ferah ve hoş kokuları var.

    Sizi bu kadar sıktığım yeter. Bitenler -part 2- de yarın blogda olsun o zaman! ☺ Bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Yarın da bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın, sevgiler! ♥

♥ ♥ ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)