22 Kasım 2015 Pazar

Bebak El ve Vücut Nemlendirici Krem (Güllü)

    Günaydın! ☺

    Umarım güzel bir pazar günü geçiriyorsunuzdur. ♥ Bloğumun bugünkü konuğu, Balıkesir Blogger Buluşması etkinliğimizin sponsor hediyelerinden Bebak el ve vücut nemlendirici krem. Harika bir gül kokusu var!


    Gül kokusundan hoşlanmayanlar varsa onlar belki beğenmeyebilir bu kremi. Ben gül kokusuna karşı gayet nötr bir insanım, ama bu kremin kokusunu çoook sevdim. ☺


    Ben öyle sürdükten sonra vıcık vıcık olan ve geç emilen kremlerden hiç hoşlanmıyorum. Bu kremin emilme süresi uzun değil, gayet iyi emiliyor, nemlendirmesi başarılı. O yüzden benden kocamaaan bir artı aldı! ♥ Nemlendirme hissi birkaç saat sürüyor ardından tekrar krem sürmek gerekiyor. Keşke tüm gün idare etse demedim değil, ama hızlı emildiğini ve vıcık vıcık bir his bırakmadığını, diğer kremlerin de tüm gün nemlendirme açısından çok da fark yaratmadığını düşünürsek gayet de alınabilecek, güzel bir ürün.

    Cruelty free olmasının yanında paraben içermiyor oluşu da benden kocaman bir artı almasını sağladı. ☺

    Bebak'ın diğer ürünlerine de göz atmak için buraya tıklayarak online kataloğunu inceleyebilirsiniz.

    Bana vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiyle kalın! ♥


4 yorum:

  1. Güzel bir krem,gül kokusunu severim,ayrıca vıcık vıcık olmaması da süper, kış gelmişken elleri ihmal etmeyelim. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Faydalı bilgiler için teşekkürler.Sizi yeni keşfettim sayılır ve özellikle diş videonuza bayıldım başarılarınızın Devamını dilerim

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)