26 Ekim 2015 Pazartesi

Balıkesir Blogger Buluşması

    Herkese merhaba!

    24 Ekim, yani geçtiğimiz cumartesi günü gerçekleştirdiğimiz "Balıkesir Blogger Buluşması" etkinliğimize Cafe Baron ev sahipliği yaptı. Etkinlik fikri benden çıkmış olsa da, organizatör ben gibi dursam da sağ olsun arkadaşlarım beni hiç bir zaman yalnız bırakmadılar. Gerek sponsor firmalarla iletişime geçmek olsun, gerek etkinlik günü mekandaki düzenlemeler olsun yardımlarını benden esirgemediler, özellikle Sevda ve Leman'a ayrıca teşekkür etmek istiyorum. ♥

blogger buluşması

    Balıkesir ve ilçelerinden, İzmir ve Çanakkale'den katılan blogger arkadaşlarım oldu. Beni kırmayıp onca yolu geldikleri için hepsine ayrı ayrı çooookkkk teşekkür ederim! :* ♥

    Çok değerli firmalar etkinliğimize sponsor oldu ve bize harika hediyeler gönderdiler. Ben ve arkadaşlarım hepsine bayıldık. Farmasi ve Revox yetkilileri güzel iki sunum gerçekleştirdiler ve bize oldukça faydalı bilgiler verdiler. Tüm sponsorlarımıza ayrı ayrı çok teşekkür ediyoruz! ♥ :) 

    Daha fazla laf kalabalığı yapmadan sizi etkinliğimizin görselleriyle baş başa bırakıyorum...
Hediyelerimi de ayrıntılı şekilde fotoğraflayıp ayrı bir "sponsorlar" yazısı hazırlayacağım. Bu daha çok etkinlikle alakalı görseller içeren bir yayın olacak. :)


balıkesir blogger
Minik Şeyler Kurabiye Evi'nin Chanel amblemli, makyaj
malzemesi şeklinde harika kurabiyeleri :)
kurabiye
Kurabiyelerimizin yakından görünüşü ♥
Büşra Hanım'a ilgisi ve emekleri için çok teşekkürler :)
blogger etkinlik
Purple Events'in özenle hazırlamış olduğu sonbahar konseptli "hoşgeldiniz"
yazımız, gerçek yapraklara yazılmış olan isimlerimiz ve elimizde tuttuğumuz
birbirinden güzel mini pankartlar :)
purple events
Purple Events'ın bizler için hazırlamış olduğu isimlikler ve mini pankartlar :)
tatlimo
Tatlimo'nun bizler için göndermiş olduğu tatlı kırmızı kutular
ve içindeki enfes lezzetler :) Ayrıca Mahmut Bey'e ilgisi için
çok teşekkürler ♥
farmasi
FARMASİ - Bölge Müdürü Olca Erhanoğlu ve Balıkesir Platin Bileşim
Satış Direktörü Gülcan Çavdar ile birlikte ♥ Farmasi ürünleri hakkında
oldukça bilgilendiğimiz, zevkli bir sunumdu ♥
revox
Revox Şampuan'dan Mustafa Bey bizlere şampuan, serum ve saç maskeleri
hakkında oldukça faydalı bilgiler verdi :)
revox
Revox'a ve Mustafa Bey'a bizi yalnız bırakmadıkları için çok teşekkürler ♥
bioderma
Bioderma - Kocaman harika birer kutu gönderdiler ürünler haricinde.
Kutuya bayıldık, ilgileri için ve bizi yalnız bırakmadıkları için Bioderma'ya
ve Caney Bey'e çok teşekkürler ♥
lr world
LR Health&Beauty Systems - Sağlıklı ve kaliteli LR ürünleri ile tanışmamızı
sağlayan Özlem Bozkurt'a sonsuz teşekkürler... ♥
note kozmetik
NOTE Cosmetics'ten gelen hediyelere bayıldık! ♥ Murat Bey'e ilgilerinden
dolayı çok teşekkür ederiz...
bargello
Bargello'nun harika kokularına bayıldık! ♥ Taha Bey'e ilgilerinden
dolayı çok teşekkürler...
bebak
Bebak'a bizleri yalnız bırakmadıları için teşekkürler... ♥
bioplante organik
Bioplante'ye organik ve sağlığa zararlı madde içermeyen güzel hediyeleri için
çok teşekkürler. Ayrıca Bahar Hanım'a ilgisinden dolayı çook teşekkür ederiz.
Etkinliğimize uzaktan bağlanıp tek tek sorularımızı yanıtladı ve ürünler hakkında
faydalı açıklamalarda bulundu ♥
cosmed
Cosmed'e bizi yalnız bırakmadıkları için teşekkürler...
farmasi
Farmasi'ye güzel tanıtımları ve hediyeleri için çok teşekkürler...
fixliner
Fixliner'a bizi yalnız bırakmadıkları için çok teşekkürler ♥
fresh n soft
Fresh n Soft'a destekleri için çok teşekkürler ♥
hc hair care
HC Hair Care ve Asena Hanım'a ilgilerinden ve güzel hediyelerinden
dolayı çok teşekkürler... ♥
kenton
Kenton'a bizleri yalnız bırakmadıkları için çok teşekkürler. Harika lezzetler
deneyimleme fırsatı bulacağız... ♥
kertilçam kolonya
Malum Balıkesir'in kolonyası meşhurdur. Kolonyasız bir Balıkesir etkinliği olmaz dedik :)
Kertil Çam Kolonyaları'na ve Pervin Hanım'a ilgilerinden dolayı çok teşekkürler ♥
mediwell
Mediwell'e desteklerinden dolayı çok teşekkürler ♥ Çok merak ettiğim
ürünlerdi, deneyimlemek için sabırsızlanıyorum...
mustela
Mustela'ya ilgilerinden ve hediyelerinden dolayı çok teşekkürler ♥
natracare
Natracare'e ilgilerinden dolayı teşekkürler...
naturelka
Naturelka'ya ilgilerinden ve sağlıklı hediyelerinden dolayı çok teşekkürler ♥
Denemek için sabırsızlanıyorum...
orkide hareketi
Orkide Hareketi'ne hediyelerinden dolayı teşekkürler...
özlem sabun kokulu taş
Özlem Sabun/Kokulu Taş'a ilgilerinden ve şirin hediyelerinden dolayı çok
teşekkürler ♥ Banyomuzda baş köşeyi aldı bile :)
parex
Parex'e güzel hediyelerinden dolayı çok teşekkürler ♥
parex
Parex'e güzel hediyelerinden dolayı çok teşekkürler ♥
kedi köpek mama
Sponsorumuz oldukları için en mutlu olduğum markalardan biri Pet Sipariş
Sokaktaki patili dostlarımız harika bir ziyafet çekti, bununla ilgili görselleri
içeren ayrıca bir yazı hazırlayacağım. İlgileri için Pet Sipariş'e sonsuz
teşekkürler... :))
revox şampuan
Revox'a tekrar teşekkürler :)
rituel de beaute
Rituel de Beaute'ye çok teşekkürler...
sosyopix
Sosyopix'e ilgileri ve harika fotoğraflar için çook teşekkürler ♥
splat
Splat'e ilgileri güzel hediyeleri için çok teşekkürler :)) ♥
topicrem
Topicrem'e ilgileri ve güzel hediyeleri için çok teşekkürler ♥
Denemek için sabırsızlanıyorum :)
    Ayrıca Tuğba Kuruyemiş de sponsorlarımızdandı. İlgileri için Meryem Hanım'a çok teşekkürler. :)

Etkinliğimizin sonunda pastamızı da kestik, birazcık koşturmacalı ve
yorucu bir gün olsa da harika bir etkinlik geçirdik :)
    Çok güzel insanlar tanıdım bu etkinlikte, iyi ki böyle bir işe girişmişim diyorum ve iyi ki arkadaşlarım beni kırmayıp uzak yollardan da olsa gelmişler. ♥ :)

   Sinem ve Özge fıstıklarım etkinliğe gelirken bana çok güzel hediyeler almışlar. İkisine de bayıldım. Çok çok teşekkür ederiimm! ♥ :*

Özge'min hediyeleri ♥ Keti aksesuar'dan harika bir kolye almış bana fıstığım, bayıldım! :)
Ayrıca hiç essence markalı ürünüm olmadığını bildiği için bana ilk essence ürünlerimi
hediye etti :) Nail art için minnoş sarı kalpçikler ve sephoranın krem testerı da vaar ♥
Çok tatlı bayıldım hepsine kuzum, çok teşekkür ederiiimmm! :*
Sinem'imin hediyeleri de aşık olduğum Cyrene saç maskesi, Flormar'ın tatlış
ojesi ve H&M'in pembiş lipglossu ♥ Bayıldım hepsine kuzum benim, çok
mutlu oldum çoook teşekkür ederiiimm :* :))))
    Etkinliğimiz cumartesi günü oldu. Eğlendik, bilgilendik, kaynaştık... ☺ Pazar gününü ise taa İzmir'den beni kırmayıp gelen Elifcan'ımla ve Dursunbey'den yine etkinlik için beni kırmayıp gelen Sevda'mla geçirdiikkk ☺ Çok eğlendik, oldukça keyif aldığım bir gündü. Aynı gün içinde hem video çektik, hem yemek yedik, hem Elifcan'ın erkek arkadaşı Hakan'ın ve Sevda'nın dişlerini muayene ettim ve ufak bir takım işlemler uyguladık :D Çok eğlendik diyebilirim. Harika insanlar tanıdım, çok keyifli bir hafta sonu geçirdim. ♥ ♥ ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)