30 Ekim 2015 Cuma

Balıkesir Blogger Buluşması Sponsorlarımız ♥

    Herkese merhaba! Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur. ☺



    Geçtiğimiz cumartesi günü gerçekleştirdiğimiz Balıkesir Blogger Buluşması etkinliğimizin sponsorlarını ve bize gelen cici hediyelerimizi mercek altına alalım istedim bugün de. ☺ Destekleri için, etkinliğimizi renklendirdikleri için tüm sponsorlarımıza çok teşekkürler! ♥

Farmasi'ye destekleri için çok teşekkürler ♥ Ürünlerin hepsini denemek için sabırsızlanıyorum, özellikle de rujun
rengine ba-yıl-dım! ♥ Farmasi'nin ürünlerini kullanan çoğu arkadaşım çok memnun zaten, ben sadece el ve tırnak
bakımına yönelik ürünlerini denemiş ve oldukça beğenmiştim. Makyaj malzemelerini ilk kez deneyeceğim ve bundan
ötürü de oldukça heyecanlı ve merak içindeyim. Oldukça temiz içerikli bir marka ve en güzeli bir Türk firması ♥



Farmasi'ye destekleri için çok teşekkürler ♥ Aynısefa el kremi özellikle de ciltteki lekelerin açılması için
etkiliymiş. O yüzden annemle ortak kullanmayı planlıyoruz. Böylece lekelere etkisi açısından da daha
objektif bir şekilde ürünü yorumlayabilirim ☺
Revox'a ilgileri için çok teşekkürler ♥ Saçlarım ince telli olduğu için oldukça sönük gözüküyor ve dönem dönem
çok fazla dökülme şikayetim oluyor. Bu yüzden Revox oldukça ilgimi çekti. Şampuan, serum ve saç maskesini
daha etkili olabilmesi açısından birlikte kullanacağım. Denemek için sabırsızlanıyorum ☺
LR Health&Beauty Systems' ilgileri için çok teşekkrüler ♥ LR ürünlerini zaten uzun zamandır kullanıyorum ve kalitesini
biliyorum. Bir diş hekimi olarak gerek ürün içeriği araştırıyorum gerekse sağlık ürünlerini tıbbi yönden değerlendirme
fırsatı buluyorum. Asla bir networking firmasına üye olmam derken şuan bir LR iş ortağıyım. Bunda ürünleri kullanıp
gözle gördüğüm faydanın yanında ürün içeriklerine güvenmemin de çok büyük etkisi var. Oldukça temiz içerikli ürüleri.
Ayrıca Chanel, Dior, MAC gibibüyük markalarla aynı kozmetik topluluğunda yer alan "tek" network marketing
markası olması da insana güven veriyor. Deneyin denettirin derim ☺ ♥
Özlem Sabun Kokulu Taş'a ilgileri için çok teşekkürler ☺ Hem çok şık hem de harika kokuyor. Ba-yıl-dım! ♥
Tatlimo'ya destekleri için çok teşekkürler ♥ Sunumu gerçekten çok şık ☺

Mahmut Bey'e ilgisi için çok teşekkürler ☺ Tatları kesinlikle harika!
Özellikle orta sıradaki çikolata kaplı kurabiyelere aşık oldum! ♥
Bu harika fotoğraflar ve ilgileri için Sosyopix'e çok teşekkürler. Ayrıca sitelerinde çok orijinal ürün/hediye
seçenekleri de mevcut, mutlaka bir göz atın derim! ♥ Mahir Bey için çok hoş hediye planlarım var Sosyopix'ten ☺
HC Hair Care zaten çok beğendiğim bir marka. Daha önce complex saç bakım yağını kullanmış ve çok memnun
kalmıştım. Şimdi de doping serumunu denemek istedim. Complex ürünündeki olumlu yöndeki değişimi gerçekten
hissettim. Bakalım doping ürününe de bayılacak mıyım complex'e olduğu gibi? ☺ Asena Hanım'a ilgisi için çok
teşekkürler ♥ ♥
Özel günleri sancı dolu geçen biri olarak Rituel de Beaute'nin ısıtıcı bandını gerçekten çok merak ediyorum. Ayrıca
bir diş hekimi olarak da çok farklı bir ürünle karşılaştım ve oldukça ilgimi çekti. Diş temizleme mendillerine ayrı bir ilgi
duydum. Kullanmak için sabırsızlanıyorum. İlgileri için çok teşekkürler ♥
Fresh n Soft'un ürünlerini daha önce hiç kullanmadım. Çok merak ettiğim bir markaydı. O yüzden
denemek için sabırsızlanıyorum. Ayrıca ilgileri için çok çok teşekkürler ♥
Topicrem de çok merak ettiğim ve denemek için sabırsızlandığım markalar arasında.
Destekleri için Topicrem'e çok teşekkürler ♥

Kokularına resmen aşık oldum Bargello'nun ♥ İlk izlenimlerim oldukça olumlu, özellikle parfümüm
tam bir kış kokusu. Bu mevsimlerde severek kullanacağıma eminim.
Destekleri için Bargello'ya çok teşekkürler ♥

Araç kokusu ve oda kokusu olarak odunsu kokuları seçtim. Kışa uygun olması adına da body splash
olarak vanilyalı ve parfüm olarak da 226-Brblack Gopium'u seçtim. Gerçekten harika kolkuları ♥
Taha Bey'e ilgileri için çok teşekküler ☺

Eyeliner çekmeyi fazlasıyla kolaylaştıran Fixliner yine en merak ettiğim ve en ilgi çeken ürünler
arasında. Özellikle makyaja yeni başlayanlar için oldukça büyük bir rahatlık olacaktır. ☺
Fixliner'a ilgileri için çok tşekkürler ♥

İlk görselde duvarda yer alan "hoşgeldiniz" yazısı, gerçek yapraklardan oluşan isimliklerimiz ve
elimizde tuttuğumuz tatlı mini pankartlar... Hepsi Purple Events'ın emeği ve hepsine bayıldık,
destekleri için Purple Events'a çok teşekkürler ♥ Organizasyonlarınızda mutlaka kendileriyle
iletişime geçin derim, emek harika, ortaya çıkanlar harika ve oldukça ilgililer ☺

Özellikle de siyah renkteki macununu çok merak ediyorum bir diş hekimi olarak. ☺
Splat'e ilgileri için çok teşekkürler ♥

Bebak'a destekleri için çok teşekkürler ☺

Orkide Hareketi'ne ilgileri için çok teşekkürler ☺

Parex'e destekleri için çok teşekkürler ☺

Parex'e ilgileri için çok teşekkürler ☺

Balıkesir Sındırgı merkezli Kertil Çam Kolonyaları'na destekleri için çok teşekkürler ☺
Özellikle de Pervin Hanım'a ilgisi için teşekkürler ♥

Natracare'e destekleri için çok teşekkürler ♥

Naturelka'ya destekleri ve ilgileri için çok teşekkürler ♥ Özellikle de sağlıklı ve organik beslenmek
isteyenler için harika bir tercih olacaktır bu doğal tozlar ☺
Kestane unlu krep yazım da önümüzdeki günlerde blogda yerini alacak ayrıca ☺

Minik Şeyler Kurabiye Evi'ne destekleri için çok teşekkürler. Bu güne kadar gördüğüm tasarım
kurabiyeler içinde en özenle hazırlanmış ve en şık olanıydı. Kesinlikle bir göz atın derim.
Büşra Hanım'a ilgisi için ayrıca teşekkürler ♥

Tuğba Kuruyemiş'e destekleri için çok teşekkürler ♥

Bioderma'ya destekleri ve ilgileri için çok teşekkürler. Özellikle de kocaman kutusuyla kalbimi çaldı Bioderma ♥
Gözenek küçültme etkisini gerçekten çok merak ediyorum kremin, malum siyah noktalarla başım dertte ☺

Bioderma'ya destekleri için çok teşekkürler ♥

En çok da meyveli dudak bakım kremlerini merak ediyorum, denemek için sabırsızlanıyorum.
Mediwell'e destekleri için çok teşekkürler ♥

En duyarlı sponsorumuz Pet Sipariş ☺ Sokak hayvanlarını beslememiz için bize bol bol yaş ve kuru mama gönderdi ♥
O kadar mutlu oldu ki canlar anlatamam. Onların gözündeki mutluluğu görünce, aç bir canlının karnının doymasına
vesile olabildiğimi "insan" olduğumu hissettim diyebilirim. Pet Sipariş'e sonsuz teşekkürler ♥

Cosmed'e ilgileri için çok teşekkürler ♥ Özellikle DD kremi çok merak ediyorum ☺

Kenton'a ilgileri ve destekleri için çok teşekkürler ♥ Bakınca bile insanın iştahı kabarıyor,
kim bilir tatları nasıldır? Mmmmhh! ☺ İlerleyen günlerde güzel güzel puding, tatlı yazıları
görmeniz muhtemel bloğumda ☺

En sevdiğim, en beğendiğim markalar arasında Bioplante. Organik ve doğal içerikli, üstelik içeriği GDO'suz.
Üstüne üstlük cruelty free olmasının yanında vegan olan bir marka. Hem sağlığına özen gösteren, temiz içerikli
ürünler kullananların hem de hayvan severlerin oldukça ilgisini çekecek olan bir marka. ♥

Bahar Hanım'a ilgisi için çok teşekkürler ♥

NOTE Cosmetics'e ilgileri ve destekleri için çok teşekkürler. Zaten cruelty free ve temiz içerikli olmasıyla
çok beğendiğim bir markaydı. Hediyelerimi de severek kullanacağıma eminim ♥

Mustela'ya destekleri ve ilgileri için çok teşekkürler ♥ Çok amaçlı kullanmayı
düşündüğüm ve oldukça merak ettiğim bir ürün hediye ettiler ☺

Boom Design'a / Secret Bonbon' ilgileri için çok teşekkürler ♥ Özellikle de tatlı minnoş ojeye bayıldım! ☺

    Harika bir etkinlikti. Beni kırmayıp katılan tüm arkadaşlarıma ve destekleriyle bizi yalnız bırakmayan tüm değerli sponsorlarımıza çok teşekkürler! ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)