29 Mayıs 2015 Cuma

Balmozon'a Mail Attım

    Merhabalaaarr! Nasılsınız? Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur! ♥

    Her zamanki gibi hangi marka cruelty free, hangi marka değil onu araştırırken Balmozon'a da mail attım. Hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadıklarını sordum ve bana geri dönüş yaparak beni mutlu ettiler. Gelen e-mail şu şekilde;


balmozon

    Keşke adımı da doğru yazsalarmış! :D

    Firma hayvanlar üzerinde deney yapmadıklarını söylüyor, firmanın samimiyetine güvenerek ürünleri alınıp denenebilir belki.

    Gerçi bu cruelty free olup olmama olayı kişiden kişiye göre belirli değişiklikler gösterebiliyor. Mesela kimisi kesinlikle Peta onaylı cruelty free markalar kullanmayı tercih ederken, diğer bir kesim de firmaların sözüne güvenerek ürünlerini kullanabiliyor. Ben Çin'de satış konusunda ve üst firmasının crulty free olmaması konusunda biraz daha sertken, Peta onaylı olmasalar bile kesinlikle hayvanlar üzerinde deney yapmadıklarını söyleyen firmalara karşı o kadar kesin ve net bir sınır koymuyorum. (the Balm gibi mesela) Dediğim gibi bu tamamen sizin tercihinize kalmış olan bir şey.

    Bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakııınnnnn! :* ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)