14 Mayıs 2015 Perşembe

Artemis'e Mail Attım

    Merhaba kızlar!

    Son zamanlarda özellikle de instagramda, bloggerların paylaşımlarında sıkça denk geldiğim burç kremlerinin üreticisi olan Artemis firmasına instagram üzerinden direkt mesaj attım ve hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadıklarını sordum.

    Gelen cevap şu şekilde;



    Daha sonra da kendilerinden eğer mümkünse bana bu konuda sahip oldukları bir belge ulaştırmalarını rica etmiştim, bana mail yoluyla ulaşarak şu şekilde cevap verdiler;




artemis krem

    Firmanın samimiyetine güvenerek Artemis'in cruelty free oluşu ve doğal içerikli ürünler üretmesi nedeniyle tercih edilebilir bir marka olduğunu düşünüyorum.

    Sizlerin de merak ettiği, araştırıp cruelty free olup olmadığı hakkında bir bilgiye ulaşamadığınız markalar varsa bana mail atmam için yorum bırakabilirsiniz, veya kendiniz benim gibi mail yoluyla markalara ulaşıp bu konuda bilgi edinebilirsiniz.

    Bana vakit ayırdığınız için teşekkürler, bir sonraki yazımda görüşmek üzere, kendinize çok çok iyi bakııınnnn!!! :* ♥

2 yorum:

  1. Hayvanlar üzerinde deney yapan markalar hangileridir acaba ? Dünya devi Estee Lauder yapıyor diye duydum. Doğrumudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumda sağ tarafta "hayvanlar üzerinde deney yapan / yapmayan markaların listesi" linklerine tıklayarak PETA'nın oluşturmuş olduğu listelere ulaşabilirsiniz, orada markalar tek tek yazmakta. Evet ben de estee lauder yapıyor diye biliyorum :(

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)