12 Mart 2015 Perşembe

Watsons Alışverişim

    Merhaba kızlar! :)

    Yazısını birazcık geciktirmiş olduğum, 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe özel Watsons indiriminden aldıklarımı paylaşacağım sizlerle.
 
watsons alışveriş


    Normalde blender tarzı forma sahip bir makyaj süngeri kullanma alışkanlığım yok. Bildiğimiz standart formda fondöten süngerleri kullanıyordum. Bu formda bir süngeri ilk kez kullanacağım. O yüzden Watsons'ın bu makyaj süngerini karşılaştırabileceğim bir ölçüt de yok kafamda. Sadece boyutu biraz büyük geldi göz altlarıma uygularken, tek söyleyebileceğim şey bu sanırım hakkında. :) Fiyatı 9,99 TL.

    Watsons'ın bu minnak mendillerini çok şirin buluyorum. Daha renkli olmasını seviyorum çantamda taşıdıklarımın. :) Fiyatı3,25 TL.

    Kızkızayız nasıl olsa dedim ve bunu da ekledim alışveriş yazıma. Watsons'ın 40lı günlük pedini de aldım denemek için. Bakalım memnun kalacak mıyım? :) Fiyatı 4,25 TL.

    Poşetinden pek belli olmasa da pembiş, kalp şeklinde bir takı kutusu aldım. Takılarım dolup taşıyor her yerden. İyi oldu. :) Fiyatı normalde 19,90 TL, belli bir tutarın üzerindeki alışverişlerde 9,90'a düşüyordu. Ben de 9,90 TL ödedim.

    Tırnak eti pensi aldım. Fiyatını görünce yapıştım daha doğrusu. :D Fiyatı 10,90 TL. Normalde bilen bilir 30 TL'nin altında görmüşlüğüm yok bu penslerden. Şöyle ayrıntı bir durum var ki benim aldığım ayak için olan bir pens, el için olanını bulamadım. Tabi ben el için kullanacağım o ayrıııı. Zaten el tırnaklarımda kullandığım tırnak makasım da ayak için, büyük boy. Öyle ilginç ilginç huylarım var işte benim de, napıcan... :D

    Hidro Fugal yoğun terlemeye karşı krem deodorant aldım. Stajlarımda sürekli koşturmaca içinde olduğum için çok terliyorum, bakalım beklentilerimi karşılayacak mı? Üretici firma Beiersdorf, yani Nivea ile aynı. Hayvanlar üzerinde deney yapmadıklarını söylüyorlar. Ham maddelerini denetlemediklerini iddia edenler de var. Bakalım, bir deneyeyim dedim. :) Fiyatı 14,90 TL.

    Son olarak da Lionesse fırça seti aldım. Boyutu küçük, seyahatlerde yanımda taşıyabilmem açısından büyük rahatlık sağlayacaktır bana. Fiyatı 12,90 TL, çok da uygun.

    Bana vakit ayırdığınız için teşekkürler, bir sonraki yazımda görüşmek üzere kedinize çok çok iyi bakııınn! :* ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)