27 Mart 2015 Cuma

LR Health&Beauty'e Üye Oldum! ♥

    Evet, yanlış okumadınız! Yaptım bunu. LR'ye üye oldum! :)

    Hayran hayran ürünlerini kullanıp üye olmadan yapamazdım. Son zamanlarda bilenler bilir, kafayı takmış durumdaydım. Kullandığı her ürününden memnun olur mu insan bir markanın? ♥ Onun dışında üyeler daha ucuza da alabiliyor ürünleri, network firmaları malum. :)) Üye olmadan durur muyum? Tabi ki durmadım!

lr health beauty

    Artık daha uygun fiyata alabileceğim istedim LR ürününü ♥ ♥ ♥ Allah'ım aşk yaşıyorum resmen bu ürünlerle :D :D :D



    Üye olmak isteyen olursa aranızdan seve seve üye yapabilirim :))

    Artık üye olduğuma göre daha ucuza, daha çok ürün alıp size daha çok ürün yorumu yapabilirim demek oluyoooorrrr :*

    Bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzereee! :* Kendinize çok çok iyi bakın! ♥

3 yorum:

  1. Ay hadi hayırlısı! Ben de olucam da üşeniyorum. LR ürünlerinin hastasıyım. Yıllardır bulup kullanamadım. Şartlarını ayrıntılı öğrenirsem üye olucam ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlere tek hasta olan ben değilmişim demek :)) Size mail attım, bana ulaşırsanız ayrıntılı bilgi verebilirim. Sevgileerr :)) ♥

      Sil
    2. Mail ulaşmadı bana. buradan yazayım tekrar kahveyanikitap@gmail.com
      Eevt ayrıntılı bilgi alabilirsem çok sevinirim. Çünkü LR ürünlerini hele ki o parfümleri çooook özledim :) Sevgiler....

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)