10 Şubat 2015 Salı

Facebook Sayfası ve YouTube Kanalı Açtıımm! :)



    Herkese merhaba!

    Bugüne kadar hep instagram'da aktiftim. Hatta belki de çoğunuz blog sayfamı instagram hesabımdan öğrenmiş olabilirsiniz. :)

    Bundan sonra diğer sosyal medya hesaplarımda da aktif olmaya karar verdim. Böylece her yeni yazımda sizlere daha kolay ulaşma imkanı sağlayabilirim diye düşünüyorum. :)

    Bir de özellikle çekiliş sonuçlarını açıklamak için YouTube kanalı açmış bulunmaktayım, böylece çekilişleri daha şeffaf ve güvenilir şekilde sonuçlandırabileceğimi düşünüyorum. Belki de ileride YouTube videoları çekmeye başlarım, ne dersiniz? ;)

    Bütün sosyal medya hesaplarımı sağ üstte maviş maviş turkuaz ♥  görebilirsiniz. Lütfen beni sosyal medyada da takip etmeyi unutmayın. :)

   Bana vakit ayırdığınız için teşekkürler, görüşmek üzere! :)))

7 yorum:

  1. O maviş maviş turkuaz görselleri kıskanmış neden benim yok demiş olabilirim (: hayırlı olsun tekrardan canm :**

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun canım, başarılar :)
    http://neselizebra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun :)) Takibe aldım. Bana da gelirsen çok sevinirim. :))
    www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :) gelirim tabi ♥

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)