5 Şubat 2015 Perşembe

Cruelty Free Bir Marka "LR" ♥

    Merhaba! Umarım gününüz iyi geçiyordur! :)

    Bugün de size, ürünlerine adeta aşık olduğum bir markadan. LR Health & Beauty 'den bahsedeceğim. ♥
lr health beauty

    LR bir network firması, yani katalogdan ürün seçip bir satış danışmanı aracılığı ile satın alıyorsunuz. İlk başta diğer network firmalarının ürünleriyle benzer kalitededir diye düşünmüştüm ama, ürünler elime geldiğinde şaşırdım. Ciddi anlamda çok kaliteli. Sırf cruelty free olduğundan dolayı değil, aynı zamanda -tüm samimiyetimle söylüyorum- ürünlerini çok ama çok beğendiğimden dolayı şiddetle tavsiye edebileceğim bir marka kendisi.



    LR'nin cruelty free olduğuna dair görseller şu şekilde:

lr cruelty free

lr hayvan deney

    Hem kaliteli hem cruelty free, daha ne olsun?! :) Bundan sonra ürün yorumlarım arasında sık sık bu markayı görebilirsiniz. Zira kendilerine aşık oldum! ♥

    Bana vakit ayırdığınız için teşekkürler, bir sonraki yazımda görüşmek üzeree!! :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)