17 Mayıs 2016 Salı

Mini Gratis Alışverişim

    Merhaba! Nasılsınız kızlar?

    Blog yazmaya ara verdim desem de her fırsat bulduğumda eskisi kadar uzun ve ayrıntılı olmasa da yazı yazmaya çalışıyorum. Bugünün yazısı her ne kadar gecikmiş olsa da Gratis alışverişim.

Gratis, alışveriş

    İndirim zamanları izdihamdan dolayı pek giremiyorum Gratis'lere. :) Son indirimde de giremediğim için geçtiğimiz gün çarşıda dolaşırken aklıma geldi. Hadi şu Gratis'e bir gireyim ne zamandır girmiyorum dedim. Merak ettiğim ve evde biten/azalan ürünlerden oluşan  minicik bir alışveriş oldu. :)

    Dirty Works "bye bye dark circles" concealerı ne zamandır merak ediyordum. Bir Beverly Hills kızı olarak tabii ki indirimsiz fiyatıyla aldım. :P Fiyatı 18.90TL. Bu üründen hem çok memnun kalanlar var, hem de nefret edenler var. Merak edip duracağıma alıp deneyeyim dedim.

    İpek hidrofil pamuk(4.50TL) ve Benri 35'li disk pamuklardan aldım.(Tanesi 1TL) Benri'nin gerek kare gerek disk pamuklarını seviyorum zaten. Böyle daha ufak paketlerde olması özellikle seyahatlerde çok pratik oluyor ki yaz geliyor, bol bol seyahat edilecek, lazım olacak. :)

    Son olarak da Uni göz makyaj temizleme ve bakım disklerini aldım. Kasa arkasında indirimdeydi. 25TL ve üzeri alışverişlerde 5.50TL'ye iniyordu. Bu diskleri de Dirty Works concealer gibi ya çok seviyorlar ya da disklerden nefret ediyorlar. Denemeden sevip sevmeyeceğimi bilemem dedim ve kaptım bir tane. :)

    Benim minik Gratis alışverişim bu şekilde. Sizin çok seviyorum veya nefret ediyorum dediğiniz ürün var mı içlerinde?

    Bana vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Sevgiyle kalın! :*

 

24 yorum:

  1. Ben uni göz temizleme pedlerinin yeşil olanını almış ve hiç memnun kalmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşilini genelde beğenmiyorlar, iyi ki yanlışlıkla ondan almamışım :)

      Sil
  2. Benri' yi bende severim, hele kare pedler favorimdir...

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  3. benrinin makyaj temizleme pamugunu bende kullandim, normal pamuklara gore kullanisli oluyorlar.
    Guzel gunlerde kullan, blog yorum kulübü etkinliginden geliyorum gfcde takipteyim bende beklerim sevgilerle!
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ♥ Ben de takipteyim! :*

      Sil
  4. Merhaba blog yorum etkinliğinden geliyorum. Sizi blog üzerinden takibe aldım :)
    Ben de bloguma beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben blog yorum etkiliğinden geliyorum,sizi takip ettim.
    Bana da beklerim,sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan ;) blog yorum etkinliğinden geliyorummm ☺️

    YanıtlaSil
  7. İyi günlerde kullan, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. yazın güzeldi ellerine sağlık dark circles isimli ürünü alacağım çünkü özellikle uykusuz kadlığım günlerde artan koyu halkalardan muzdaripim. teiekkürler. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Mükemmel bir ürün değil bence almadıysan tekrar düşünebilirsin, ama idare eder mi? Evet, idare eder :)

      Sil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)