15 Şubat 2016 Pazartesi

Koltuk Altı Kararmalarına Karşı Evde Mini Bakım

    Merhaba! Nasılsınız? ☺

    Uzun zamandır uyguladığım ve beni memnun eden sonuçlar aldığım kararma karşıtı koltuk altı bakımımı paylaşmak istiyorum sizlerle. Yalnız baştan belirtmek istiyorum ki ben bu konuda uzman değilim, yalnızca sizlere fikir vermesi açısından kendi tecrübelerimi paylaşıyorum.

    Benim bakım rutinimde kullandığım ürünlerin tamamı LR aloe vera serisine ait. Siz aynı etkileri vaadeden farklı marka ve farklı ürünler bulursanız onları da deneyebilirsiniz.


    Aloe vera roll-on: Koltuk altı kararmalarını açmayı vaadediyor. Temiz içeriğe dikkat edenler için; paraben, mineral yağ ve alkol içermiyor. Yalnız hiç hoşuma gitmeyen bir özelliği var ki alüminyum içeriyor. Her sabah mutlaka kullanmaya çalışıyorum.

    Aloe vera acil yardım spreyi: İçinde %83 aloe vera jeli ve 12 farklı bitki özü içeren çok amaçlı bir sprey. Asıl amacı ufak çaplı çarpma, burkulma, morarma gibi durumlarda kullanmak. Tabi bir çok alanda faydalı olduğunu gördükten sonra çok amaçlı kullanılmaya başlanmış. Yalnızca koltuk altlarımda değil, zaman zaman yüzümde de tonik olarak da kullanıyorum.

    Aloe vera MSM jel: %60 aloe vera ve MetilSulfonilMentan içeriyor. Ağrıları azaltmak gibi amaçların dışında içeriğinin lekeleri açma etkisi de var. O yüzden bel, diz ağrıları gibi durumlar dışında güneş lekeleri, çiller, doğum lekelerinin rengini açmak gibi amaçlarla da kullanılıyor. Koltuk altı kararmalarını açmada da başarılı bulunduğu için hemen rutinime ekledim.

    Nasıl kullanıyorum?

    Her sabah aloe vera roll-onu kullanıyorum. Akşamları da önce spreyi sıkıp masajla yediriyorum. Biraz emildikten sonra MSM jeli uygulayıp onu da masaj yaparak yediriyorum.

    Bunlar dışında uyguladığım bir diğer teknik de markası, şusu, busu bence hiç önemli değil; herhangi bir peeling ile duşta koltuk altlarıma peeling yapıyorum. Bu işlemin batıkları azalttığına dair de duyumlarım olmuştu zamanında. Peeling yerine duşta kese de yapabilirsiniz koltuk altlarınıza. O yöntemi de denemişliğim var. ☺

    Yazımın başında da belirttiğim gibi ben bu konuda uzman değilim, yalnızca kendim uyguladığım ve fayda gördüğüm bir bakım rutinimi sizlerle paylaştım. Olur da bir dermatolog yazımı okur ve hata yaptığım bir nokta görürse, bana doğrusunu söylerse çok ama çok sevinirim.

    Bana vakit ayırıp yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim! Kendinize çok iyi bakın, hoşça kalın! ♥

3 yorum:

  1. Sizin lr ile ilgili bir yazınız vardı aradım ama bulamadım yada gözümden kaçtı o yüzden linkini atarsanız sevinirim.
    Birde lr üyeliği ile ilgili ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
  2. Pek de fikrimin olmadığı ürünlerdi bunlar. Yazınız sayesinde fikir sahibi oldum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)