15 Eylül 2015 Salı

TRND Bepanthol Projesi

    Herkese merhaba! :)

    Geçen aydan beri devam eden bir trnd projesinde 1000 kişi arasına ben de seçildim. Proje anketlerini yakın çevremle yapmaya devam ettim. Güzel, eğlenceli bir projeydi benim için. Değişik bir deneyim oldu. :)

    Bepanthol cilt bakım kremini bu süreçten beri kullanıyorum, ürün hakkında fikir edinebilmem için yeterli bir süre oldu bu. Ancak bu yazımda ürün yorumundan çok, proje nasıl geçti, insanlar bepanthol cilt bakım kremi hakkında neler düşünüyor? Bunlardan bahsedeceğim.


    İlk olarak bepanthol cilt bakım kremi hakkında ufak bilgiler vererek başlayayım;

  • Provitamin B-5 içeriyor.
  • Koruyucu, parfüm ve renklendirici içermiyor.(Paraben içermiyor)
  • Su bazlı olduğu için daha hızlı emiliyor.
    Zaten projeyi uygularken bunları anlata anlata dilimde tüy bitti diyebilirim. :D 

    Gözlemlediğim en önemli şey de şu oldu, tamam insanlar bu kremin varlığından haberdar ama, günlük el ve yüz nemlendirme amaçlı kullanılmasından çok bir yerimiz yanınca, yara olunca, pişik olunca kullanabileceğimiz bir ürün gözüyle görüyorlar. Halbuki pişik kremi vs. de var bepantholün. :)


    
    Bu proje esnasında çok değişik, iyi veya kötü tepkiler de aldım.

"Sana para veriyorlar mı şimdi?" ('Acaba mesleğimi bırakıp anketörlüğe başlasam ev geçindirebilir miyim? Dur bakalım piyasayı yoklayalım.' amacıyla sorulmuş bir soru olduğunu düşünüyorum.)
"Sen diş hekimi değil misin? Paraya mı ihtiyacın var niye anket yapıyorsun?" (Zevk için...)
"Ne kadar gereksiz, bunlarla uğraşacağına otur DUS'a çalış!" (Emredersin. (!) )

    Bunlar sinir bozucu olanlardı... Bir de gülümseme sebebi olanlar var ki onlar da şunlar;

"Aaaa çok tatlı minicik! Benim mi şimdi bunlar? Ay çantada taşımalık tam!"
"Ne güzel be adamlar anket yapıyorlar. Demek ki ürün iyi, güveniyorlar."
"Ay iyi ki katılmışsın proyeje, denemiş olduk."
"Kız ben biliyorum bunuu! Çok severek kullanıyorum valla bak!" :)

    Ben çok keyif aldım bu projeden. Umarım bunun gibi eğlenceli projelere tekrar katılma fırsatı bulurum. Olumlu, olumsuz görüşte bulunan, ürünleri deneyen ve anketlerime katılan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. ♥ :)

   Ayrıca bana vakit ayırıp yazımı okuyan sizlere çook çok teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakıın! Sevgiyle kalın! ♥ :*

2 yorum:

  1. bende bu pojede sana bnezer tepkiler le yer aldım , çok eğlenceli idi ..... :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ya ne kadar güzel bir projeymiş, şahsen bende zevkle yapardım ^-^

    YanıtlaSil

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)